Zadání pro PA180 Interim project Zadavatel EtosComp s.r.o. IČ: 28309952 Garant za EtosComp s.r.o.: Bc. Petr Tvarůžek t : +420 775 38 48 58 e : petr.tvaruzek@etoscomp.eu Název projektu Management projektů a návrh marketingové strategie Charakter projektu Business Představení partnera Společnost EtosComp je mladá firma s mladým kolektivem, působící na trhu od roku 2006. Zaměřuje se na poskytování širokého spektra služeb v oblasti IT, zejména na tvorbu webových prezentací na míru, SEO optimalizace, správu serverů, hosting a housing. Za dobu svého působení získala důvěru mnoha českých i slovenských klientů. Firma se dynamicky rozvíjí a v současné době v ní pracuje deset zaměstnanců a několik externích spolupracovníků. Popis projektu/problému Práce projektového manažera při poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu činností, které tématicky patří do oblastí technologické způsobilosti, plánování a řízení provádění projektů, plnění obchodních a strategických cílů vlastní společnosti a v neposlední řadě administrativy s tím spojené. Zcela jasně se rozsahem kompetencí a dovedností jedná o T-shaped profesionála. Vývoj softwarového produktu pro volný trh má svá specifická úskalí. Zatímco většina projektů vyžaduje kompromis mezi kvalitou, náklady a termíny, pro volně prodejné aplikace představuje Strana 1 (celkem 2) kvalita to nejdůležitější kritérium. Je třeba překonat konkurenci, jinak nemá smysl produkt vůbec uvádět do prodeje. Úkolem projektového manažera je mít tyto priority na paměti a řídit se jimi. Cíle projektu Projektový manažer by měl po dobu působení u průmyslového partnera (5 měsíční běh) vykonávat úlohu projektového manažera a sám tak získat vhled do důležitých činností, na kterých závisí úspěch spravovaného projektu. Rámcový seznam těchto činností je uveden níže. Dále by během svého působení měl navrhnout ucelenou strategii a plán marketingové propagace softwarového produktu a jeho uvedení na trh do volného prodeje. Hlavní výstupy projektu Získaní osobní zkušenosti v reálné praxi. Získání praxe v oblasti řízení projektů, plánování zdrojů, přípravy analýzy, kontroly kvality Návrh marketingové strategie propagace softwarového produktu. Závěrečná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. Závěrečná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta průmyslového partnera zaměřená zejména na reflexi svého působení a přístupu partnera v daném běhu Interim project, dle dané specifikace. Náplň práce plánování projektů, definice rizik, řešení problémů, definice požadavků na změny, změny priorit jednotlivých úkolů delegování úkolů na jednotlivé členy týmu, koordinace týmu, výběr nových členů týmu podíl na rozvoji interních procesů firmy pomoc s organizací team-building aktivit, účast na těchto aktivitách Strana 2 (celkem 2)