Název projektu: Marketingová analýza propagačních procesů v softwarové společnosti. Charakter projektu Business Popis projektu/problému (2): K nejdůležitějším oblastem marketingová komunikace je řízená komunikace směrem od výrobce či poskytovatele služby k cílové skupině a jeho zákazníkům. Při propagaci služeb a výrobků je nutné vycházet z obecných principů přání a potřeb cílové skupiny a hledat nové a efektivní propagační cesty, které by mohly produkt efektivně prosadit. Student si odzkouší propagaci nového produktu v mezinárodním měřítku. Nezbytnou součástí projektu je aktivní komunikace s managementem společnosti, při které se student aktivně podílí na přípravě a realizace marketingového plánu. Student si vyzkouší roli marketingového managera v softwarové společnosti při realizaci takového plánu. Program navazuje na existující INTERIM spolupráci se studenty v rámci oboru SSME, kde bude student pokračovat na optimalizaci marketingových technik. Cíle projektu Projekt je zaměřen na hledání a praktické využití inovačních propagačních cest nových výrobků a služeb na poli on-line marketingu. Cílem práce je zmapování a zefektivnění současných propagačních technik užívaných v internetovém marketingu z pohledu efektivity se zaměřením na neobvyklé propagační cesty. Součástí práce je nalezení optimálních propagačních metod pro defnované produkty a služby zadavatele a jejich praktická realizace. Hlavní výstupy projektu: - Nalezení vhodných propagačních cest pro softwarovou společnost v sociálních sítích - Analýza dostupných propagačních modelů a porovnání nalezených alternativ z pohledu ROI (návratnosti investic) - Využití Guerilla marketingu k propagaci produktů a služeb společnosti v sociálních a komunitních sítích. - Návrh a realizace komunikační strategie s výše uvedenýmí prvky a vyhodnocení výsledků prvních etap její realizace Požadavky na zájemce/studenty • IT marketing jako koníček • Schopnost vidět běžné věci jinak • Nadšení pro sociální sítě • Aktivní a iniciativní přístup Ideální příležitost pro studenty, kteří se chcou v budoucnu zaměřit na IT marketingu a on-line marketing. Další informace Všechny nabízené pozice obsahují tyto benefty: - V případě spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce na pozici Marketingového manažera/analytika u zadavatele. - Přímá komunikace s TOPmanagementemfrmy - Práce na velmi zajímavých projektech - Vynikající praktické zkušenosti O společnosti COSECT Společnost COSECT® se zaměřuje na poskytování softwarových produktů spadajících do oblasti IT bezpečnosti a ochrany soukromí. Od roku 2003 vyvíjí produkt DisCryptor® , zajišťující ochranu digitálního soukromí klientů. V roce 2006 byla pro svůj inovační potenciál přijata do prestižního Technologického inkubátoru, provozovaného Jihomoravským inovačním centrem s.z.p.o. Od roku 2010 je členem investorské skupiny Venture Investors Corporate Finance / www.vi.cz . Garant za COSECT Ing. Jakub Mahdal, jakub.mahdal@cosect.net +420 725 782 901