Návrh marketingové strategie Interim Project oboru SSME, FI MU Návrh marketingové strategie Interim Project oboru SSME, FI MU Zadavatel projektu OptimSys, s.r.o. U Vodárny 2 61600 Brno Charakter projektu Business Popis projektu/problému Produkty společnosti OptimSys řeší potřeby různorodého spektra zákazníků z několika tržních segmentů. Mezi uživatele některého z produktů společnosti OptimSys se řadí call centra, dodavatelé produktů a řešení pro telekomunikace, dodavatelé podnikových aplikací, firmy s důrazem na péči o zákazníky, dodavatelé dispečerských systémů, poskytovatelé služeb přístupných přes telefon, systémoví integrátoři, vývojáři telefonních a hlasových aplikací a další. Některé z produktů či řešení jsou zaměřeny spíše na Českou republiku, jiné nejsou teritoriálně omezeny a soutěží na celosvětovém trhu. Projekt je zaměřen na hledání vhodných způsobů propagace zmíněných produktů a souvisejících služeb. Řešitel si vyzkouší roli marketingového manažera v softwarové společnosti a propagaci jejich produktů v mezinárodním měřítku. Nezbytnou součástí projektu je aktivní komunikace s managementem společnosti. Cíle projektu Cílem projektu je doplnění a zefektivnění současných marketingových aktivit společnosti, jejich rozvinutí do ucelené marketingové strategie a praktická realizace určité její části. Vzhledem k celosvětovému záběru bude hrát důležitou roli optimalizace webové prezentace. Hlavní výstupy projektu • zmapování současného stavu marketingových aktivit společnosti • definování zákaznických skupin pro jednotlivé produkty • návrh marketingových strategií pro jednotlivé zákaznické skupiny a příslušné produkty • realizace některé/ých z navržených strategií • průběžné zprávy o plnění projektového plánu • závěrečná zpráva pro garanta studijního oboru OptimSys, s.r.o. strana 1 z 2 www.optimsys.cz Návrh marketingové strategie Interim Project oboru SSME, FI MU • krátká závěrečná hodnotící zpráva pro společnost OptimSys zaměřená zejména na reflexi působení řešitele v týmu společnosti Požadavky na řešitele • aktivní a iniciativní přístup • zájem získat nové zkušenosti a rozvíjet své schopnosti • pečlivost, komunikativnost • dobrá znalost AJ (část výstupů bude v AJ) Přínosy pro řešitele • prostor pro kreativní práci • možnost získat cenné zkušenosti v reálné praxi • návrhy a výsledky řešitele mohou přímo ovlivnit chod společnosti, dopady těchto návrhů a zrealizovaných výsledků bude řešitel moci reálně zažít • při spokojenosti zadavatele možnost další spolupráce Další informace Máte-li zájem o jakékoliv další informace, neváhejte se obrátit na Pavla Cenka, garanta projektu za společnost OptimSys (cenek@optimsys.cz, 541 143 065). O společnosti OptimSys OptimSys poskytuje technologie, produkty a služby v oblasti telekomunikací a počítačové telefonie. Zabývá se integrací telefonie do podnikových procesů a IT systémů a využitím technologií počítačového zpracování řeči. Je specialistou na automatizaci hlasové komunikace pomocí počítačové syntézy a rozpoznávání řeči Produkty společnosti OptimSys nacházejí uplatnění v callcentrech, v podnikovém telefonním prostředí či v dispečerských terminálech. Společným jmenovatelem všech produktů je silná orientace na otevřené standardy a špičkové technologie. Společnost má zákazníky na čtyřech kontinentech. Garant za OptimSys RNDr. Pavel Cenek, ředitel cenek@optimsys.cz 541 143 065 OptimSys, s.r.o. strana 2 z 2 www.optimsys.cz