Zadání pro PA180 Interim project Zadavatel EtosComp s.r.o. IČ: 28309952 Garant za EtosComp s.r.o.: Bc. Petr Tvarůžek t: +420 775 38 48 58 e: petr.tvaruzek@etoscomp.eu Název projektu Management projektů a sestavení obchodního týmu Charakter projektu Business Představení partnera Společnost EtosComp je mladá firma s mladým kolektivem, působící na trhu od roku 2008. Zaměřuje se na poskytování širokého spektra služeb v oblasti IT, zejména na tvorbu webových prezentací na míru, SEO optimalizace, správu serverů, hosting a housing. Za dobu svého působení získala důvěru mnoha českých i slovenských klientů. Firma se dynamicky rozvíjí a v současné době v ní pracuje deset zaměstnanců a několik externích spolupracovníků. Popis projektu/problému Práce projektového manažera při poskytování služeb vedení projektu a vývoje nebo údržby software pro zákazníka zahrnuje komplexní množinu činností, které tématicky patří do oblastí technologické způsobilosti, plánování a řízení provádění projektů, plnění obchodních a strategických cílů vlastní společnosti a v neposlední řadě administrativy s tím spojené. Při práci je vyžadovaná dobrá schopnost komunikace se zástupci různorodých profesí. Zcela jasně se rozsahem kompetencí a dovedností jedná o T-shaped profesionála. Efektivní obchodní tým je jedním ze základních stavebních kamenů firmy, protože zajišťuje stabilní přísun zakázek. Výběr členů obchodního týmu a jeho následné vedení vyžaduje dobrou schopnost Strana 1 (celkem 2) motivace a personální dovednosti na vysoké úrovni. Cíle projektu Projektový manažer by měl po dobu působení u průmyslového partnera (5 měsíční běh) vykonávat úlohu projektového manažera a sám tak získat vhled do důležitých činností, na kterých závisí úspěch spravovaného projektu. Rámcový seznam těchto činností je uveden níže. Dále by během svého působení měl vést pracovní pohovory a sestavit obchodní tým, který bude na základě firemních předpisů nabízet služby, vyhledávat nové zákazníky a pečovat o stávající. Hlavní výstupy projektu • Získání osobní zkušenosti v reálné praxi. • Získání praxe v oblasti řízení projektů, plánování zdrojů, přípravy analýzy, kontroly kvality • Získání praxe v oblasti personalistiky a výběru vhodných kandidátů pro určitý projekt. • Získání zkušeností s komunikací s klienty, programátory, obchodníky, majiteli firmy a dalšími profesemi. • Fungující tým několika obchodníků a materiály pro zaškolení nových členů. • Závěrečná zpráva pro garanta studijního oboru, dle dané specifikace. • Závěrečná zpráva (krátké hodnotící shrnutí) pro garanta průmyslového partnera zaměřená zejména na reflexi svého působení a přístupu partnera v daném běhu Interim project, dle dané specifikace. Náplň práce • plánování projektů, definice rizik, řešení problémů, definice požadavků na změny, změny priorit jednotlivých úkolů • delegování úkolů na jednotlivé členy týmu, koordinace týmu, výběr nových členů týmu • vedení pracovních pohovorů, podíl na rozvoji personalistických procesů firmy • plnění strategických cílů firmy • pomoc s organizací team-building aktivit, účast na těchto aktivitách Strana 2 (celkem 2)