Obchodní podmínky Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity Tyto obchodní podmínky upravují registraci a úhradu účastnických poplatků prostřednictvím Obchodního centra Masarykovy univerzity. Poskytovatelem služeb je Masarykova univerzita, se sídlem Žerotínovo náměstí 617/9, Brno, 601 77, IČ: 00216224 (dále jako „Univerzita“); Univerzita je veřejnou vysokou školou zřízenou zákonem. V některých případech bude se zákazníkem uzavřena smlouva, která doplní tyto obchodní podmínky. Znění této smlouvy bude zákazníkovi zpřístupněno před odesláním přihlášky. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2017. I. DEFINICE SMLUVNÍCH ZKRATEK A POUŽITÝCH POJMŮ Univerzita – definice viz text výše. Zákazník – Zákazníkem se rozumí osoba, která prostřednictvím Obchodního centra MU objednává plnění. Organizátor – osoba pověřená Univerzitou ke správě Akce, zejména pak k práci s přihláškami a komunikaci s přihlášenými účastníky Akce. Akce – semináře, kurzy, školení a jednorázové vzdělávací akce pořádané Fakultou sportovních studií Masarykovy univerzity, nebo ve spolupráci s touto fakultou. Služba – Službou se rozumí plnění ze strany Univerzity v souladu se specifikací uvedenou v Obchodním centru. Smlouva – Smlouvou se rozumí smlouva uzavíraná mezi Zákazníkem a Univerzitou prostřednictvím Obchodního centra MU. II. PŘIHLÁŠKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY 1. Zákazník, který se chce přihlásit na Akci, musí být registrován v Obchodním centru. 2. Registrace se provádí prostřednictvím objednávkového formuláře. Vyplněním požadovaných údajů a odesláním přihlášky objednává Zákazník vybrané Služby. Před odesláním přihlášky bude Zákazník vyzván ke kontrole. Tato kontrola slouží k zjištění a opravě případných chyb vzniklých při zadávání dat. Při registraci musí Zákazník uvést kromě požadovaných údajů také svoji elektronickou adresu. Na tuto adresu bude Obchodním centrem zasláno potvrzení o uzavření objednávky a údaje k platbě a veškeré informace ke konání Akce. 3. Odeslání přihlášky se považuje za Zákazníkův návrh na uzavření Smlouvy. 4. Přihlašuje-li Zákazník jiného účastníka než sebe, plně odpovídá za to, že s přihláškou účastník souhlasí a údaje o něm jsou správné. 5. Zákazník je povinen při registraci a v přihlášce uvádět správné údaje. Zjistí-li, že údaje nejsou správné, může registrovaný Zákazník změnit většinu údajů po přihlášení v Obchodním centru. 6. Neregistrovaný Zákazník může o změnu údajů požádat Organizátora Akce prostřednictvím kontaktu uvedeného na webové stránce nebo stránkách příslušné Akce. 7. Není-li stanoveno jinak, vzniká okamžikem doručení potvrzení podle odstavce 3. mezi Zákazníkem a Univerzitou smlouva, kterou jsou obě strany vázány a kterou lze ukončit pouze v případech stanovených těmito obchodními podmínkami. III. ÚHRADA ZA SLUŽBU 1. Není-li stanoveno jinak u jednotlivých nabídek, Zákazník může prostřednictvím Obchodního centra zvolit, zda bude cena za Službu uhrazena převodem na účet, v hotovosti nebo platbou platební kartou na účet Univerzity. 2. Cena za Službu se považuje za uhrazenou připsáním celé částky na účet Univerzity. 3. Zákazník provede platbu dle dispozic na proforma faktuře. 4. Není-li stanoveno jinak, úhradu za Službu je možné provést pouze v české měně. 6. Zákazník nese všechny náklady související s platbou, včetně bankovních poplatků, nákladů vzniklých z nesprávného odeslání platby a nákladů, které Univerzitě vzniknou z vracení částek při odstoupení od Smlouvy ze strany Univerzity z důvodu nezaplacení plné ceny Služby. IV. ÚČETNÍ, DAŇOVÉ A JINÉ DOKLADY 1. Na adrese Obchodního centra může Zákazník u svojí objednávky sledovat, zda je již Služba uhrazena. Po zaúčtování platby Univerzitou Zákazník na stejné adrese získá daňový doklad. 2. Registrovaní Zákazníci budou mít k dispozici účetní a daňové doklady v elektronické formě u přihlášky Zákazníka, a to ve formě umožňující jejich tisk. 3. Zjistí-li Zákazník, že na vydaném dokladu (proforma faktuře) jsou nesprávné údaje, nesmí provést úhradu. Jedná-li se o registrovaného Zákazníka, může změnit fakturační údaje v Obchodním centru. Neregistrovaný Zákazník může o změnu fakturačních údajů požádat Organizátora. 4. Je-li Zákazník plátcem DPH, musí při registraci nebo při zadání objednávky uvést DIČ. 5. Datum uskutečnění zdanitelného plnění při prodeji Služby prostřednictvím Obchodního centra je ke dni vystavení daňového dokladu. Daňový doklad za Službu se vystavuje ke dni přijetí první platby od Zákazníka. V. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 1. Univerzita má právo odstoupit od Smlouvy v těchto případech: a) Zákazník neuhradí plnou cenu za objednanou Službu ve stanoveném termínu; b) Univerzita přestane objednanou Službu nabízet z technických důvodů nebo z důvodu nízkého zájmu o Službu. 2. Zákazník bude informovat Univerzitu o odstoupení na elektronické adrese Organizátora Akce prostřednictvím kontaktu uvedeného na webové stránce nebo na stránkách příslušné Akce. Spolu s odstoupením uvede Zákazník číslo účtu, na který žádá vrátit zaplacenou částku. Číslo účtu by mělo být totožné s číslem účtu, ze kterého byla platba provedena. 3. V případě odstoupení od Smlouvy ze strany Zákazníka vrátí Univerzita Zákazníkovi uhrazenou platbu do 14 dnů na Zákazníkem uvedený účet. V případě úhrady v hotovosti bude částka vrácena osobně Zákazníkovi na pokladně FSpS MU. 4. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, musí Zákazník odeslat Univerzitě odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. 5. Univerzita má právo při zrušení účasti Zákazníka dle Nového občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. § 2048 účtovat smluvní pokutu: 2 - 10 dnů před zahájením programu CŽV ……… 50% z ceny vzdělávacího programu 1 den před zahájením programu CŽV………100% z ceny vzdělávacího programu V případě neúčasti může Zákazník za sebe vyslat náhradníka. VI. KOMUNIKACE 1. Komunikace mezi Zákazníkem a Univerzitou probíhá přednostně elektronicky. V případech, kdy to bude účelné, může komunikace probíhat i písemně, telefonicky, či osobně. 2. Zákazník komunikuje s Univerzitou zasíláním e-mailů na elektronickou adresu Organizátora Akce prostřednictvím kontaktu uvedeného na webové stránce nebo stránkách příslušné Akce. 3. Komunikace ze strany Univerzity bude směřována na e-mailovou adresu, kterou Zákazník uvedl při registraci. Zákazník je povinen tuto e-mailovou schránku pravidelně kontrolovat. VII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 1. S osobními údaji Zákazníků bude Univerzita nakládat v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 2. Osobní údaje registrovaných Zákazníků budou uchovány v Obchodním centru, a to po dobu registrace za účelem poskytnutí plnění, ochraně právem chráněných zájmů Univerzity a splnění zákonem uložených povinností Univerzity a to po dobu nejméně 5 let. Osobní údaje neregistrovaných Zákazníků budou uchovány v Obchodním centru, a to po dobu nezbytně nutnou k poskytnutí plnění, ochraně právem chráněných zájmů Univerzity a splnění zákonem uložených povinností Univerzity a to po dobu nejméně 5 let. VIII. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 1. Univerzita bude archivovat všechny objednávky a veškerou dokumentaci v elektronické formě. 2. Ceny za Služby a údaje o nich jsou platné ke dni jejich zveřejnění. 3. Zákazníkovi využitím Služeb nevznikají žádná práva na používání značek, obchodních názvů, loga, a jiných označení Univerzity nebo smluvních partnerů Univerzity, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak. Potvrzuji, že jsem byl seznámen s Pravidly bezpečného chování na hodinách, kurzech, tělovýchovných a sportovních akcích, pořádaných oddělením celoživotního vzdělávání Fakulty sportovních studií MU: http://www.fsps.muni.cz/dokumenty/pdf/pravidla-BOZP-CZV-FSpS-nove.pdf