Zápis z porady vedení konané dne 29. 8. 2016 Přítomni: Malinka, Kohoutková, Novotná Buršíková, Vičar, Křenek, Dostál, Bartošek, Šrubařová, Regner, Matyska Omluveni: Rebok 1. Zprávy od ředitele - Ředitel poděkoval Dostálovi a Kohoutkové za vedení kolegií v době letních prázdnin. - Ředitel poděkoval všem, kteří se podíleli na přípravě nových OP VVV projektů, a současně blahopřeje těm, kteří byli úspěšní s dříve podanými projekty. - Ve čtvrtek a pátek se ředitel zúčastní výjezdního zasedání rektora, požádal členy kolegia o vyjádření k navrhované směrnici o hodnocení zaměstnanců, která má být součástí jednání. - Dle dřívějšího rozhodnutí ředitele budou odměny na ÚVT vypláceny pololetně, tj. červen a listopad, odměny z projektů se vyplácejí ve stejných termínech, případně v prosinci nebo v měsíci ukončení projektu. 2. Informace od divizních - Kohoutková informovala, že proběhla schůzka kvestorů vysokých škol, které provozují Magion. Účastníci se shodli, že chtějí u Magionu zůstat, pokud se jim podaří najít přijatelný a funkční obchodní model. Ing. Veselý byl pověřen sestavením dopisu pro ředitele Magionu Vaculína, dopis podepíší všichni kvestoři. Zdůrazní v něm klady a zápory současné spolupráce a vize do budoucna. - Proběhla diskuse k univerzitnímu portálu a požadavkům Tiskového odboru RMU. Ředitel se o této záležitosti zmíní na odpolední schůzce s rektorem. - Newsletter je připraven k rozesílání každý měsíc, první by měl být k dispozici 20. září. - Ředitel požádal Vičara a Malinku, aby prošli bezpečnostní směrnici a zpracovali finální text tak, aby byl srozumitelný i pro běžného uživatele. - Anglická verze výroční zprávy – Vičar zapracoval připomínky, do budoucna se ředitel kloní k tomu psát zprávu rovnou anglicky a poté ji přeložit do češtiny. - 19. září bude Procházka na kolegiu informovat o AIM, Perunu atd. 3. Různé - Upravení přístupu do informačních systémů pro studenty se specificky přerušeným studiem – budeme postupovat podle stávající směrnice, v případě potřeby mohou být jednotlivcům zřízeny guest účty. O technickém řešení bude informovat Procházka na kolegiu 19. září. - Postgraduální studenti mají komplikovaný přístup na úložiště typu „sam“, primárně byla určena pro zaměstnance, studentům lze umožnit přístup na vyžádání. Budoucí řešení úložišť by již mělo s podobnými požadavky počítat. - Pro letošní Prvákoviny FI bude připraven leták služeb ÚVT, nyní je v tisku. Cílem je zviditelnit ÚVT a najít excelentní studenty pro spolupráci již v prvním ročníku. - Na webu ics si vedoucí oddělení zkontrolují své služby, zda jsou aktuální. Vičar jim zašle e-mail. - Na CPS proběhlo nasazení upgradovaného jádra pro zabezpečovačky, byly dokončeny další dva konektory pro dvě fakulty. Probíhají jednání o nákupu nového hardware. Malinka musí fakulty upozornit, že se jedná o řešení maximálně na 5-7 let, do té doby se musí nalézt systémové dlouhodobější řešení. - S nasazením Windows 10 na CPS došlo k výpadkům drobných systémů a aplikací (výpůjčky apod.). Kolegium konstatovalo, že tyto systémy není potřeba udržovat, protože lze jejich funkce velmi jednoduše nahradit nástroji typu Excel. - SafeQ – byly přemigrovány všechny lokality a nasazeny nové tiskárny. Malinka poděkoval technikům a pracovníkům DVÚI, kteří se na akci podíleli, obzvláště ocenil práci Alexandra Kolovratníka a Radka Vlacha. V současnosti probíhá školení personálu na fakultách, zbývá už pouze přemigrování bankovníků. Přesné datum realizace bude stanoveno na schůzce tento týden. 4. Informace z personalistiky - Dne 30. 8. podal výpověď z pracovního poměru Jiří Kozel, a to k datu 31. 10. 2016. - Do pracovního poměru v oddělení proaktivní podpory nastupuje od 1. 9. Mgr. Zdeňka Dudová. Zapsala: Schválil: Martina Novotná Buršíková Luděk Matyska ředitel ÚVT