Masarykova univerzita, Ústav výpočetní techniky Botanická 554/68a, 602 00 Brno, Česká republika T: +420 549 49 2100, E: info@ics.muni.cz, www.ics.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 1/3 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. Zápis z porady vedení konané dne 23. 10. 2017 Přítomni: Matyska, Veselý, Dostál, Kohoutková, Bartošek, Regner, Vičar, Malinka, Křenek, Šrubařová, Rebok, Roček, Saitl, Zadžora, Valentová (diskuze k bodu 1), Holub (videokonferenčně - diskuze k bodu 1), Krejčí 1. „Nábytková výzva OP VVV“  Roček informuje o konání schůzky ohledně AV techniky 19. 10. a schůzky s CITy ohledně PC a wifi 20. 10. – sběr požadavků do učeben i laboratoří. Bude počítáno rovněž s obnovou tiskáren – odpovědná osoba Saša Kolovratník.  PC – téměř finální podklady, zbývající materiály od fakult očekávány do úterý dopoledne. Bude počítáno se zárukou 5 let.  Wifi – téměř finální podklady, zbývá dořešit drobné nejasnosti.  AV technika – sběr pro střední a malé posluchárny. Do středy 25. 10. bude dodána aktualizace finančního odhadu.  Pro všechny oblasti je potřeba počítat s instalací do 31. 8. 2018 (finanční plnění v září 2018): zodpovědní pracovníci sestaví harmonogramy vypsání jednotlivých zakázek v souvislosti s návazným dodáním a instalací (první verze harmonogramů do konce října 2017).  Bartošek informuje o proběhlé schůzce ohledně knihoven 20. 10.: nevyskytla se žádná oblast, kde by byla potřeba koordinace ÚVT.  CPS – bude dodáno cenové upřesnění jednotlivých kategorií rovněž do 25. 10.  Cenová upřesnění za jednotlivé oblasti budou zaslána řediteli do středy 25. 10., který připraví finální verzi a zašle prorektorce Pitrové. Masarykova univerzita, Ústav výpočetní techniky Botanická 554/68a, 602 00 Brno, Česká republika T: +420 549 49 2100, E: info@ics.muni.cz, www.ics.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 2/3 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. 2. Zprávy z uplynulého týdne  Ředitel vyslovuje poděkování členům kolegia a vedoucím oddělení za aktivní účast na výjezdním zasedání.  V návaznosti na diskuzi proběhlou na výjezdním zasedání vedení ÚVT bude ředitel požadovat od divizních počátkem r. 2018 časový plán výběrových řízení na r. 2018. Významné porušení plánu (2 měsíce) bude postiženo penalizací (nerealizaci zakázky).  Dále z diskuze vyplynula potřeba posílení kapacity v oblasti pokročilé práce s lidmi (tzv. Human resources). Bude vypsáno výběrové řízení na jednoho člověka v plném pracovním úvazku (členy výběrové komise budou minimálně ředitel, Veselý, Vičar, s případným zapojením externího konzultanta a někoho dalšího z ústavu).  Ředitel informuje o proběhlé schůzce s prorektorem Bulantem ohledně O365 a jednotných adres, dalším tématem bylo GDPR. Následně bude svolána schůzka připravované technické skupiny k GDPR (za účasti pana prorektora). Bartošek informuje o plánované neformální schůzce k GDPR s tajemníky fakult. 3. Úkoly z minulých kolegií  Průběžná zpráva ohledně O365 – Regner informuje o pokračujících aktivitách v této oblasti, dnes proběhne koordinační schůzka. 4. Zprávy od divizních  Dostál vyzývá divizní k využití finančních prostředků institucionální podpory a současně upozorňuje na související strategii podpory kvalitních publikací.  Bartošek informuje o finalizaci návrhu projektu CRP k GDPR, odeslání do 25. 10. Je v plánu konání semináře k GDPR 1. 12. v Praze.  Regner informuje o plánovaných školeních na O365 zaměřených na RMU.  Kohoutková informuje o žádosti prorektorky Pitrové ohledně webové aplikace pro strategický projekt Muni 4.0. Spolupráci zajistí WebCentrum.  Kohoutková dále informuje o schůzce k facility managementu, kterou svolává kvestorka na 8. 11. za účasti zástupců RMU, SUKB a ÚVT. Za ÚVT se zúčastní Veselý.  Malinka informuje o plánu pořádat pravidelné schůzky s vedoucími CIT, zaměřené primárně na vstup a diskuse ze strany CIT, nikoliv ÚVT.  Vičar informuje o konání prvního ze tří Dní otevřených dveří FI 2. 11. od 13:00 hod. (zapojení CSIRT-MU, další v jednání). V případě zájmu o prezentaci za ÚVT zaslat informaci M. Vičarovi. Další termíny DOD FI: 18. 12. a 16. 2.  Vičar dále informuje o nabídce 3D tisku v CPS pro studenty a zaměstnance MU – do konce října zdarma.  Tajemnice informuje o plánované schůzce 26. 10. v 15:00 hod. na ÚVT ohledně plánu stavebních investic na r. 2018 s paní kvestorku a Ing. Brychtou.  Tajemnice dále informuje o stavu výběrových řízení r. 2017. Masarykova univerzita, Ústav výpočetní techniky Botanická 554/68a, 602 00 Brno, Česká republika T: +420 549 49 2100, E: info@ics.muni.cz, www.ics.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 3/3 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací.  Tajemnice dále žádá o rozhodnutí ředitele ohledně uzavření dohod na r. 2018. Ředitel zašle členům kolegia návrh sazeb pro jednotlivé kategorie pracovníků s možností komentářů do konce týdne. Sazby budou odsouhlaseny na příštím kolegiu. 5. Informace z projektové podpory  Dne 24. 11. 2017 se v Praze koná Národní informační den: Informační a komunikační technologie v programu Horizont. Program a registraci naleznete zde.  Dne 2. 11. 2017 se v Brně uskuteční druhý ročník konference Den národních výzkumných infrastruktur (za ÚVT se zúčastní ředitel, Křenek, Křenková). Program a naleznete zde.  Pracovní programy Evropské komise pro roky 2018-2020: seznam zveřejněných jednotlivých draftů dokumentů pracovních programů EK pro roky 2018-2020 naleznete zde.  RMU vyzývá k podávání návrhů mezioborových projektů do výzvy GA MU s termínem odevzdání 31. 10. 2017. Zapsala: Schválil: Iva Krejčí Luděk Matyska ředitel ÚVT MU