1 Zápis č. 5/2018-2019 ze zasedání kolegia děkana dne 5.11. 2018 MU-IS/153727/2018/796103/PrF Přítomni: děkanka: doc. Selucká, tajemnice: Ing. Přikrylová, proděkani: prof. Kalvodová, dr. Jurníková, doc. Radvan, doc. Škop, předseda AS PrF doc. Šilhán. Omluveni: proděkan Kotásek Host: Mgr. Ing. Jaroš 5. 11. 2018 Program: 1. Kontrola úkolů 2. Přijímací řízení do DSP - prod. Kalvodová 3. Hospodaření fakulty 1 - 9/2018, výhled na rozpočet do konce roku 2018 - Ing. Přikrylová 4. Komplexní zpráva o programech Bc. a navazujících Mgr.; program minor/maior - prod. Škop 5. Různé Ad 1. Kontrola úkolů -Harmonogram prací návrhu změn směrnice děkana č. 4/2013, o citacích dokumentů užívaných v pracích podávaných na Právnické fakultě Masarykovy univerzity - předložení návrhu - prod. Škop Proděkan Škop předložil návrh směrnice děkana viz příloha č. 1 (nezveřejněno) a podal komentář. Po následné diskuzi proděkan přislíbil zapracovat drobné podněty do návrhu a konečnou verzi návrhu zaslat vedoucím kateder/ústavů k otevření diskuze na fakultní úrovni a připomínkám. Zároveň bude tento návrh zaslán prostřednictvím sekretariátu předsedovi senátu AS PrF MU k diskusi v obou komorách. Děkanka poděkovala proděkanu Škopovi za zpracování úkolu. Závěr: Úkol trvá, připomínky k návrhu zasílat prod. Škopovi, a to do 15/12/2018. -Vytvoření návrhu fakultní medaile k 100. výročí MU - prod. Radvan Závěr: Medaile byla vytvořena a doručena dodavatelem, kolegium bylo seznámeno s výslednou podobou. Úkol splněn, vypouští se. -Nové webové stránky - prod. Radvan Závěr: Úkol trvá, termín další zprávy na KD dne 3/12/2018. -Zpracování a předložení předběžných návrhů programů maior a minor -děkanka Doc. Šilhán na minulém KD informoval dekanku, že přijal její výzvu na přípravu nového prezenčního bakalářského studijního programu pod pracovním názvem „Právo v podnikání" (maior/minor). Závěr: Úkol trvá, termín další zprávy na KD dne 3/12/2018. 2 -Návrh úpravy Organizačního řádu PrF MU - dekanka, prod. Svatoň Vzhledem k zásadnosti daného předpisu bude úkol vypuštěn a přenechán k řešení novému vedení. Závěr: Úkol vypuštěn. -Jednání s ostatními proděkany právnických fakult v ČR - prod. Kotásek Závěr: Úkol trvá, termín zprávy na KD dne 19/11/2018. -Katedra civilního práva procesního - dekanka Žádost o ustanovení Katedry civilního práva procesního k 1. 1. 2019 byla postoupena prostřednictvím sekretariátu dekanky k projednání a schválení AS PrF. Po schválení AS PrF MU dne 19/9 byla žádost zaslána předsedou AS PrF na AS MU, který se bude konat 5/11/18. Děkanka informovala, že se zasedání za fakultu zúčastní doc. Lavický. Závěr: Úkol trvá, termín zprávy na KD dne 19/11/2018. -Oblast V a V, roční vyhodnocení úkolů, příprava na vyhlášení mezifakultních projektů, mezinárodní projekty atd., doplnění bodu o návrhy projektů FRMU -proděkan Kotásek, Mgr. Ing. Jaroš. Proděkan Kotásek a Ing. Jaroš za oddělení V a V předložili tyto návrhy projektů FRMU, Název/navrhovatel/vysledek projednání: -Finance územní samosprávy/dr. Pařízková/A, -Inovace předmětů zaměřených na právo duševního vlastnictví /dr. Myška/A, -Inovace stávajícího povinně volitelného předmětu „Stavební právo'Vdr. Kliková/A, priorita č. 2, -Vytvoření el. studijního materiálu pro předmět International Commercial Arbitration a posílení praktické výuky tohoto předmětu/dr. Drličková/A, priorita č. 1, -Collegium iuris Romani - studentský spolek římského práva/Mgr. Mrázková/A -Dopravní právo/Mgr. Chamráthová/A, -Kritické čtení textů/dr. Smejkalová/A, priorita č. 3, -Zavedení výuky předmětu "Zadávání veřejných zakázek-prakticky" a tvorba sylabu/Mgr. Jelínek/N, -Výuka PVP předmětu "Vybrané otázky práva silničního provozu'VMgr. Scheuer/N. Kolegium jednotlivé projekty projednalo a doporučilo-A/nedoporučilo-N podání a zároveň přidělilo prioritu třem výše uvedeným projektům. -Publikační činnost členů fakulty 2016-2018 - diskuze nad stavem - možnosti motivace - prod. Kotásek Tento bod byl vzhledem k nepřítomnosti proděkana Kotáska přeložen na další KD. -Žádost AS PrF o možnost otevření fakultní knihovny o víkendech - Tajemnice Tajemnice předložila podklady viz příloha č. 2 a 3 (nezveřejněno), které obsahují propočet nákladů na víkendový provoz knihovny a přehled otevírací doby knihoven všech fakult MU. Sdělila, že vzhledem k nízké návštěvnosti o víkendech, se kterou máme zkušenosti z dřívější doby, považuje otevření knihovny o víkendech za neekonomické. Aktuálně mají studenti i zaměstnanci možnost využívat e-zdroje v rozsahu uvedeném zde https://ezdroje.muni.cz/. Ezdroje obsahují jak databáze, tak elektronické knihy a časopisy. Kolegium navrhuje k diskuzi vhodnější varianty rozšíření doby knihovny, např.: 3 - dřívější otevírací doba v pracovních dnech už od 7.30 - prodloužení pracovní doby každý pátek do 18 h (určeno pro studenty Bc.) - ev. otevření knihovny ve vybraných víkendech př. před zkouškovým obdobím Závěr: Úkol trvá, tajemnice připraví přehled online databází pro studenty a podklad k projednání této problematiky na zasedání senátu dne 26/11/18. Ad 2. Přijímací řízení do DSP - prod. Kalvodová Prod. Kalvodová předložila dokument viz příloha č. 4 (nezveřejněno) „Přijímací řízení do studia ve čtyřletém doktorském studijním programu TEORETICKÉ PRÁVNÍ VĚDY na MU, PrF, zahajovaného v AR 2019/2020". Sdělila, že dokument byl předložen Oborové radě a byl odsouhlasen bez připomínek. Po krátké diskuzi přislíbila proděkanka zapracovat vzniklé podněty. Děkanka požaduje otevření programu Právo informačních technologií v angličtině. Proděkanka bude prezentovat dokument na zasedání AS PrF dne 26/11/18. Proděkanka předloží děkance před předložením návrhu senátu přehled počtu doktorandů na jednotlivé školitele, aby byla dodržena kvóta 2/8. Děkanka v této souvislosti informovala, že RVH kontroluje věkové složení garantů a je třeba toto zohlednit při přípravě reakreditace doktorských studijních programů. Závěr: Děkanka poděkovala proděkance Kalvodové za zpracování. Proděkanka předloží děkance před předložením návrhu senátu přehled počtu doktorandů na jednotlivé školitele, aby byla dodržena kvóta 2/8. Ad 3. Hospodaření fakulty 1 - 9/2018, výhled na rozpočet do konce roku 2018 - Inq. Přikrylová Tajemnice předložila dokument „Bilance hospodaření HS právnická fakulta za období leden až září 2018 viz příloha č. 5. Informovala, že se do výsledků již promítlo navýšení mezd a upozornila, že do nákladů zatím nebyly zahrnuty režie. Krátce zhodnotila, že se fakulta drží schváleného rozpočtu a čísla nasvědčují, že hospodářský výsledek bude zajištěn minimálně v plánované výši. Sdělila, že zajistila všechny požadavky z kateder na velké učebny pro písemky. Prostory jsou zajištěny v budově FAST VUT. Náklady na zajištění požadavků pro následující zkouškové období představují cca 100 tis. Kč. Informovala, že jsou připravovány pololetní odměny. Ad 4. Komplexní zpráva o programech Bc. a navazujících Mqr.; program minor/maior - prod. Škop Proděkan předložil dokument „Komplexní zpráva o programech Bc. a navazujících Mgr. viz příloha č. 9 a zprávu krátce okomentoval. Děkanka poděkovala za zpracování a požádala proděkana Škopa o informování vedoucích kateder/ústavů na PVK dne 6/11/2018. Vedoucím kateder a garantům bude zaslán schválený harmonogram změn programů. Závěr: Kolegium vzalo zprávu na vědomí. Ad 5. Různé 4 Dekanka -Požádala proděkana Radvana o zástup na celouniverzitní akci dne 5/11/2018. -Omluvila se z PVK dne 6/11/2018 a požádala proděkana Škopa o zástup a vedení porady. -Informovala přítomné z kolegia rektora ze dne 23. 10. 2018: o Předložila kolegiu dokument „Návrhy na úpravu pravidel sestavování rozpočtu MU 2019 viz příloha č. 6 (nezveřejněno). o Sdělila své stanovisko ve věci doplňkového fondu s tím, že nepodporuje centralizaci finančních prostředků, jelikož fakulta potřebuje navýšené finanční prostředky na odměňování zaměstnanců. Uvedla, že toto stanovisko vyjádřila na kolegiu rektora jako jediná. Zmíněná problematika byla řešena dále na společné večeři s rektorem dne 31/10/18, které se vzhledem ke zdravotnímu zákroku neúčastnila, nicméně stanovisko opětovně zaslala kolegiu rektora mailem. -Předložila dokument „Představení podmínek pro získání ocenění „HR Award" v rámci projektu OPVW „Rozvoj kapacit pro výzkum a vývoj II" viz příloha č. 7 (nezveřejněno). Komentář podá proděkan Kotásek na dalším KD. -Předložila členům kolegia na vědomí dokument „Studijní a zkušební řád MU", včetně připomínek proděkanky Jurníkové a proděkana Škopa viz příloha č. 8 (nezveřejněno). -Předložila kolegiu návrhy nových pokynů děkana pro rok 2019 -Vypsání cílově odměny děkana pro rok 2019 -Vyslání na zahraniční konferenci a podpora zapojení do zahraničních vědeckých sítí (mimo SR) Závěr: Kolegium oba pokyny doporučilo děkance k podpisu bez připomínek. -Sdělila, že termín slavnostního předání nových akreditací nebyl zatím přesně stanoven. Proděkan Kotásek -Zaslal k projednání zápis z mimořádného jednání Ediční rady PrF MU ze dne 31. 10. 2018. Závěr: Kolegium souhlasí s postupem navrženým ediční radou. -Zaslal návrh směrnice děkana „O vyhlášení statutu ceny děkana za vynikající vědeckou publikaci" viz příloha č. 10 (nezveřejněno). Závěr: Kolegium přesunulo tento bod na další KD. Proděkanka Jurníková Informovala kolegium o žádosti studenta o mimořádné stipendium ve výši cca 33 tis. Kč. Student se zúčastnil stáže u evropského soudu pro lidská práva. Sdělila, že přes program Erasmus+ se objektivně vyřízení žádosti z časových důvodů nepodařilo a tato stáž nespadá pod stipendijní program podpory letních škol. 5 Závěr: Kolegium žádost prodiskutovalo, zvážilo přínos stáže a odsouhlasilo finanční podporu formou mimořádného stipendia s upozorněním, že do budoucna je třeba podat žádost s dostatečným předstihem. Schválila: doc. Selucká Zpracovala: ing. Hrušková Příloha č. 5 Bilance hospodaření HS právnická fakulta za období leden až září 2018 Tabulka č. 1.1-skutečné a rozpočtované náklady fakulty č.ř. položka rozpočet skutečnost % plnění 1 spotřebované nákupy 20 850 000,00 10 831 084,97 51,95 2 z toho drobný hmotný majetek 12 150 000,00 4 607 145,55 37,92 3 knihy 3 200 000,00 1 905 782,31 59,56 4 ostatní materiál 2 000 000,00 2 158 118,61 107,91 5 energie 3 500 000,00 2 160 038,50 61,72 6 zboží 0,00 0,00 0,00 7 služby celkem 18 118 000,00 11 518 664,45 63,58 8 z toho opravy a udržování 3 200 000,00 2 083 648,33 65,11 9 cestovné 2 800 000,00 2 162 828,39 77,24 10 náklady na reprezentaci 180 000,00 57 919,57 32,18 11 telefony 100 000,00 64 254,17 64,25 12 poštovné 280 000,00 178 299,71 63,68 13 autorské honoráře 50 000,00 34 578,00 69,16 14 tiskařské práce 800 000,00 539 074,54 67,38 15 licence k nehmotnému majetku 450 000,00 96 800,00 21,51 16 úklid a ostraha 2 500 000,00 1822 336,31 72,89 17 konferenční poplatky 420 000,00 289 550,24 68,94 18 služby podle §1746 NOZ 1100 000,00 892 455,59 81,13 19 překlady 350 000,00 161 804,09 46,23 20 ostatní 5 888 000,00 3 135 115,51 53,25 21 osobní náklady celkem 145 785 000,00 107 134 407,17 73,49 22 z toho mzdové náklady 106 100 000,00 78 231 442,00 73,73 23 zákonné sociální pojištění 36 085 000,00 26 180 436,10 72,55 24 ostatní sociální pojištění 800 000,00 644 099,00 80,51 25 zákonné sociální náklady 2 800 000,00 2 078 430,07 74,23 26 ostatní náklady celkem 40 010 000,00 29 779 414,12 74,43 27 z toho stipendia 20 260 000,00 15 694 029,00 77,46 28 odpisy 4 750 000,00 4 092 868,18 86,17 29 ostatní náklady 15 000 000,00 9 992 516,94 66,62 30 náklady celkem 224 763 000,00 159 263 570,71 70,86 1 Tabulka č. 1.2 - skutečné a rozpočtované výnosy fakulty č.ř. položka rozpočet skutečnost % plnění 31 tržby celkem 18 450 000,00 19 446 896,54 105,40 32 z toho CŽV akreditované 8 400 000,00 9 145 180,00 108,87 33 CŽV neakreditované 3 600 000,00 2 756 495,26 76,57 34 LLM, MPA 2 000 000,00 4 269 399,34 213,47 35 publikace 650 000,00 475 348,93 73,13 36 ostatní tržby 3 800 000,00 2 800 473,01 73,70 37 ostatní výnosy celkem 24 773 000,00 32 534 835,04 131,33 38 z toho poplatky za PŘ, RIGO 1 250 000,00 1 444 421,38 115,55 39 zúčtování fondů 14 523 000,00 19 076 877,63 131,36 40 ostatní výnosy 9 000 000,00 12 013 536,03 133,48 41 dotace celkem 181 602 000,00 140 193 937,83 77,20 42 z toho vzdělávací činnost 120 205 000,00 88 053 625,17 73,25 43 lěláv OP VW 15 827 000,00 5 110 604,53 32,29 44 INÍ > dotace ze zahraničí 0,00 254 147,66 0,00 45 inst. podpora 25 073 000,00 26 844 752,00 107,07 46 E ostatní dotace 0,00 0,00 0,00 47 >-> ro specifický výzkum 7 032 000,00 7 032 000,00 100,00 48 ro "O >01 GAČR, ostatní dotace 5 120 000,00 3 746 900,00 73,18 49 dotace ze zahraničí 8 345 000,00 9 151 908,47 109,67 50 finanční dary 300 000,00 105 000,00 35,00 51 doplňková činnost mimo tržeb 800 000,00 13 774,27 X 52 výnosy celkem 225 925 000,00 192 294 443,68 85,11 53 hospodářský výsledek: 1162 000,00 33 030 872,97 X 2 Tabulka č. 2 - bilance celoživotního vzdělávání č.ř. položka akreditované neakred. LLM celkem 1 spotřebované nákupy 1 753,77 97 724,68 126 279,58 225 758,03 2 z toho knihy 0,00 4 679,92 79 877,09 84 557,01 3 ostatní materiál 1 753,77 93 044,76 46 402,49 141 201,02 4 služby celkem 83 263,29 304 750,93 86 786,84 474 801,06 5 z toho cestovné 0,00 4 804,88 0,00 4 804,88 6 náklady na repre 0,00 0,00 0,00 0,00 7 telefony 638,55 1 400,95 0,00 2 039,50 8 poštovné 6 162,50 1 745,00 3 271,20 11178,70 9 software 0,00 0,00 0,00 0,00 10 ostatní služby 76 462,24 296 800,10 83 515,64 456 777,98 11 osobní náklady celkem 568 174,05 1418 460,97 1 014 256,48 3 000 891,50 12 z toho mzdové náklady 420 834,00 1 082 708,00 763 214,00 2 266 756,00 13 zákonné soc.pojištění 143 078,69 326 300,36 244 531,48 713 910,53 14 zákonné soc. náklady 4 261,36 9 452,61 6 511,00 20 224,97 15 ostatní náklady celkem 86 568,36 22 278,39 14 083,10 122 929,85 16 z toho nepř. náklady (režie)* 0,00 0,00 0,00 0,00 17 vnitrovýkony strav. 0,00 1 650,00 1 350,00 3 000,00 18 náklady celkem 739 759,47 1 843 214,97 1 241 406,00 3 824 380,44 19 tržby celkem 9 145 180,00 2 756 495,26 4 269 399,34 16 171 074,60 20 ostatní výnosy celkem 26 620,00 12 253,35 0,68 38 874,03 21 z toho poplatky za přij. řízení 26 620,00 0,00 0,00 26 620,00 22 ostatní výnosy 0,00 12 253,35 0,68 12 254,03 23 výnosy celkem 9 171 800,00 2 768 748,61 4 269 400,02 16 209 948,63 24 hospodářský výsledek: 8 432 040,53 925 533,64 3 027 994,02 12 385 568,19 * jednorázové preúčtovaní na konci kalendářního roku 3 Tabulka č. 3 - bilance ediční činnosti č.ř. položka publikace 1 spotřebované nákupy 0,00 2 služby celkem 383 151,40 3 z toho telefony 33,76 4 poštovné 9 719,50 5 ostatní služby 103 874,09 6 tiskařské práce 234 946,05 7 autorské honoráře 34 578,00 8 osobní náklady celkem 77 750,35 9 z toho mzdové náklady 62 491,00 10 zákonné soc.pojištění 14 829,35 11 zákonné soc. náklady 430,00 12 ostatní náklady celkem -182 330,34 13 z toho změna stavu zásob -182 462,92 14 náklady celkem 278 571,41 15 tržby 501 538,14 16 ostatní výnosy 13 774,27 17 výnosy celkem 515 312,41 18 hospodářský výsledek: 236 741,00 ** Pouze za pracoviště 229730. Není započtena participace pracovišť 229740 a 229914, náklady tudíž nejsou úplné. údaje jsou uvedeny v Kč rozpočet = plán 2018, skutečnost = zůstatek za období leden až září V Brně dne 2.11. 2018 Ing. Vladimír Adámek, Ph.D. 4 Příloha č. 9 PRÁVNICKÁ FAKULTA Komplexní zpráva o programech Bc. a navazujících Mgr. Bakalářské studijní programy V současné době probíhá studium ve dvou studijních programech Právní specializace (obory Vyšší justiční úředník; Mezinárodněprávní obchodní studia; Obchodněprávní studia) a Veřejná správa (obory Veřejná správa; Teorie a praxe trestního a správního procesu). Tyto studijní programy (obory) jsou realizovány formou kombinovaného studia. Od následujícího roku však do těchto programů nebudou dále přijímáni studenti, neboť nadále budou akreditovány jiné bakalářské studijní programy. V současnosti se však ex lege prodlužuje platnost akreditace studijních programů, a to především za účelem umožnit stávajícím studentům dostudování v těchto programech, do roku 2024. Zákon však neprodlužuje lhůtu pro přijímání nových uchazečů. Noví uchazeči budou po uplynutí platných lhůt přijímáni výhradně do nově akreditovaných studijních programů. Vzhledem k výše uvedenému došlo v roce 2018 k reakreditaci studijních programů a vzniku 5 studijních programů: • Veřejná správa (JUDr. Alena Kliková, Ph.D.) • Teorie a praxe trestního a správního procesu (doc. JUDr. Marek Fryšták, Ph.D.) • Obchodněprávní studia (doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.) • Mezinárodněprávní obchodní studia (doc. JUDr. Filip Křepelka, Ph.D.) • Vyšší justiční úředník (doc. JUDr. Petr Lavický, Ph.D.) V případě programu Veřejná správa si student na závěr druhého semestru v období pro registraci povinných předmětů oboru volí směr (specializaci). Tuto volbu pak potvrdí registrací směru v období pro registraci předmětů čtvrtého semestru. Směry jsou Všeobecná veřejná správa, Katastrální správa, Finanční správa a Správa sociálního zabezpečení. Výběr specializace v e-přihlášce je předběžným výběrem, který bude potvrzen volbou specializace na konci druhého semestru, s tím, že jednotlivé specializace Masarykova univerzita, Právnická fakulta Veveří 70, 611 80 Brno, Česká republika T: +420 549 49 1211, E: info@law.muni.cz, www.law.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. bakalářského programu Veřejná správa budou otevřeny za předpokladu, že kapacita jednotlivých specializací bude minimálně 5 studentů. V bakalářském studiu je celkem 710 aktivních studentů (v roce 2016/2017 to bylo 679, v roce 2017/2018 728). Z toho: Vyšší justiční úředník (celkem): 105 (v roce 2017/2018 104) studentů Vyšší justiční úředník (1. semestr): 47 (41) Vyšší justiční úředník (3. semestr): 21 (34) Vyšší justiční úředník (5. semestr): 32 (16) Mezinárodněprávní obchodní studia (celkem): 107 (v roce 2017/2018 111) studentů Mezinárodněprávní obchodní studia (1. semestr): 55 (45) Mezinárodněprávní obchodní studia (3. semestr): 20 (31) Mezinárodněprávní obchodní studia (5. semestr): 25 (21) Obchodněprávní studia (celkem): 153 (v roce 2017/2018 159) studentů Obchodněprávní studia (1. semestr): 73 (50) Obchodněprávní studia (3. semestr): 30 (46) Obchodněprávní studia (5. semestr): 38 (33) Veřejná správa (celkem): 214 (v roce 2017/2018 238) studentů Veřejná správa (1. semestr): 95 (94) Veřejná správa (3. semestr): 64 (42) Veřejná správa (5. semestr): 44 (74) Teorie a praxe trestního a správního procesu (celkem): 131 (v roce 2017/2018 115) studentů Teorie a praxe trestního a správního procesu (1. semestr): 63 (43) Teorie a praxe trestního a správního procesu (3. semestr): 34 (31) Teorie a praxe trestního a správního procesu (5. semestr): 28 (29) Masarykova univerzita, Právnická fakulta Veveří 70, 611 80 Brno, Česká republika T: +420 549 49 1211, E: info@law.muni.cz, www.law.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 V odpovědi prosim uvádějte naše číslo jednací. Vzhledem k běžícímu projektu RMU bylo nutné stanovit odborné konzultanty pro jednotlivé studijní programy. Podle návrhu garantů studijních programů jimi jsou: • VS: Mgr. Tomáš Svoboda • TPTSP: JUDr. Jan Provazník, Ph.D. • VYJU: JUDr. Eva Dobrovolná, Ph.D. • MPS: doc. JUDr. Filip Křepelka, Ph.D. • OPS: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D. Přes nedávnou reakreditaci uvažují někteří garanti o případných změnách svých studijních programů. Proto navrhuji tento harmonogram: • 30. listopadu 2018: návrh koncepce případných změn j ednotlivých programů • 30. ledna 2019: koordinace jednotlivých bc. studijních programů v případě, že se změna dotýká tzv. společných předmětů, případně předmětů vyučovaných jinou katedrou • 21. a 22. ledna 2019: diskuse se SKAS a katedrami o koncepci O případných změnách se prozatím uvažuje takto: • VYJU: žádné změny předpokládající jiné než aktuální či drobné změny se nepředpokládají • MPS: žádné změny předpokládající jiné než aktuální či drobné změny se nepředpokládají • OPS: výrazná změna koncepce studijních programu vyžadující novou akreditaci • TPTSP: žádné změny předpokládající jiné než aktuální či drobné změny se nepředpokládají • VS: možná změna počtu kreditů u předmětů vyučovaných katedrou práva životního prostředí a zařazení jednoho předmětu j ako povinného i do specializace WS. Navazující magisterské studium V současné době probíhá navazující magisterské studium ve studijním programu Veřejná správa, obor Veřejná správa. Garantem programu je doc. JUDr. Soňa Skulová, CSc. Reakreditace bude v příštím roce nutná. V navazujícím magisterském studiu je celkem 142 aktivních studentů (ve šk. roce 2016/2017 152 ve školním roce 2017/2018 160). Z toho: Masarykova univerzita, Právnická fakulta Veveří 70, 611 80 Brno, Česká republika T: +420 549 49 1211, E: info@law.muni.cz, www.law.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. 1. semestr: 64 (67) 2. semestr: 69 (55) O studium v navazujícím magisterském studijním programuje velký zájem, neboť se jedná o jeden z mála studijních programů v ČR, který je spojený s právem a veřejnou správou a probíhá v kombinované formě. Ve studiu navazující Veřejné správy nejsou patrné žádné negativní trendy a bližší analýza bude zřejmě vytvořena pro potřeby procesu reakreditace. Veškeré údaje jsou ke dni 30. 10. 2018 Zpracoval Martin Škop 30. 10.2018 Veveří 70, 611 80 Brno, Česká republika T: +420 549 49 1211, E: info@law.muni.cz, www.law.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město. ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. Masarykova univerzita, Právnická fakulta