Datum zadání | Požadavek | Kdo zadal | Stav |
7.7.2005 | Možnost používat Java applety a interaktivní obrázky pomocí JavaView | Roman Plch | Návrh |
Matematici dale potrebuji zarazovat "interaktivni obrazky" za pomoci JavaView:
(http://www.javaview.de/) a Java Aplety: (napr.
http://math.muni.cz/~xsrot/PrerovnavaniRad/).
|
|
|
7.7.2005 | Umožnit do LMS vkládat zdrojáky v TeXu | Roman Plch | Návrh |
Pro matematika je nejdulezitejsim nastrojem TeX, v soucasne dobe se pouziva casteji format LaTeX, ale stale dost lidi pouzi plain nebo AmSTeX.
Je tedy nutne, aby kdekoliv mam v ISU psat nejaky text, mel bych mit moznost psat ho jako zdrojak v TeXu. A nasledny vystup by mel vypadat "pekne".
(Zpusob reseni nechavam na tvurcich, tj. jestli matematika ve forme obrazku nebo MathML. Ukazky vystupu s matematikou ve forme obrazku napr. na:
http://mathworld.wolfram.com/HilbertFunction.html.)
|
|
|
10.10.2005 | V DS umožnit zavedení nové verze souboru a přepsání staré | Roman Plch | Návrh |
Pokud chci vkladat novejsi verzi souboru, jedina moznost je soubor
upravit v editacnim okne a novou verzi tam zkopirovat pres schranku.
To je ale mozne pouze u textovych souboru, navic je to i tak
nepohodlne. Mnohem vhodnejsi by bylo, kdyby sla zavest nova verze
souboru primo jako soubor z pocitace... Jedinou alternativou je totiz
soubor smazat a vlozit znovu, coz si vyzada i nove nastaveni
pristupovych prav.
|
|
|
17.10.2005 | Zrušit nebo zmírnit omezení citací v diskusních fórech | Dan Mikšík | Návrh |
Dobry den, pokousel jsem se ted v kursu ONLINE_A vlozit diskusni prispevek reagujici na jazykove problemy v jednom studentskem prispevku. Kdyz se mi ponekolikate dostalo nasledujici hlasky
CHYBA: Jsou povoleny nejvýše 3 řádky začínající symbolem pro citaci >
Provozovatelé systému se snaží zabraňovat citacím dlouhých odstavců, protože čtenář celý příspěvek, na který reagujete, na obrazovce vidí. Velké kopírování textů, na které se odkazujete, jen příspěvky prodlužuje a zbytečně plýtvá čtenářovým časem.
pochopil jsem, ze
1) IS nehlida jen symbol pro citaci (>), ale zrejme primo porovnava retezce puvodniho prispevku s retezci nove vkladaneho prispevku, takze prosta zamena za jiny symbol nepomuze (vyzkousel jsem jich nekolik),
2) omezeni na trojradkovou citaci je dani za uvodni vhozeni diskusnich for v plen nekonecnym plkacum, kterou ovsem plati ti, kteri by DF radi pouzivali k smysluplne diskusi,
3) opet se provozovatele systemu uchyluji k represi a pokusum byt chytrejsi nez uzivatele systemu tam, kde by jinak probehla samoregulace (mozna by jen trvala o neco dele).
Zadam timto o odvolani nebo vyrazne zmirneni vyse uvedeneho omezeni, prinejmensim v predmetovych diskusnich forech -- zbytecne cini z DF protivnou aplikaci, kterou v teto podobe nelze smysluplne pouzivat k vyuce.
|
|
|
1.9.2005 | Po zobrazení Nápovědy v testech umožnit Zpět | Dan Mikšík | Návrh |
Při kliknutí na UČITEL -> výběr předmětu -> klik na odkaz "Interaktivní materiály - nápověda": v
IE není možné vrátit se na stránku předmětu pomocí tlačítka ZPĚT v prohlížeči (platnost stránky
vypršela)
Návrhy: a) umožnit návrat přes tlačítko ZPĚT, nebo b) na začátek a na konec dokumentu vřadit návratový odkaz, nebo c) otevírat odkaz v novém okně |
|
|
1.9.2005 | Při práci se sadou otázek přímé odkazy | Dan Mikšík | Návrh |
Při práci s vybranou sadou otázek by bylo vhodné:
- mít přímý odkaz také na stránku pro výběr sady; nyní je potřeba jeden krok navíc
přes odkaz UČITEL;
- mít přímý odkaz k vytvoření/úpravě popisu IM; předpokládám, že IM využívající
právě jednu sadu otázek nebudou řídkým jevem. |
Zatím bez komentáře.
|
|