Otázky na kandidáty: - Proč chcete být děkanem LF MU? - Budete dodržovat věkovou hranici 65 let věku pro funkční období přednostů? - Jak se stavíte k přímým příbuzenským vztahům na akademických pracovištích na kariérních místech či být jejich školitelem? - Kde budete hledat finanční zdroje při předpokládaných úsporách v rezortu ministerstva školství v důsledku globální ekonomické krize? - Jak hodláte řešit stagnující počet učitelů a jejich úvazků? - Souhlasíte s placením stáží studentů nemocnicím? - Jaké jsou Vaše jazykové znalosti? - Jste v současnosti nebo byl/a jste v minulosti politicky angažován/a? - Uveďte politickou příslušnost minulou či současnou. - Dle jakých kritérií budete vybírat členy vědecké rady? - Budete podporovat zachování budovy na Komenského náměstí pro LF? - Bude Vaší prioritou udržet všechna současná zdravotnická zařízení, kde probíhá výuka studentů pro potřeby LF? - Co považujete za svůj největší manažerský úspěch v oblasti výuky a výzkumu ve své dosavadní kariéře? - Jak vidíte vzájemný vztah a koexistenci LF a CEITECu zejména v otázkách personálního obsazení, výchovy PhD studentů a toků finančních prostředků na vědu a výzkum? - Jaký máte názor na badatelský výzkum a jeho úlohu v rámci LF? Máte konkrétní představu jak by měl badatelský výzkum na LF vypadat, případně kam by měl být směrován? - Jaký máte názor na existenci a výuku bakalářských oborů v rámci LF a budete podporovat vznik samostatné zdravotní fakulty pro tyto obory? Pokud ano, jak by byla organizována výuka teoretických oborů na zdravotní fakultě? - Jaká kriteria budete uplatňovat při hodnocení vědecké aktivity ústavů a jednotlivých učitelů? - Počty časopiseckých publikací, impakt faktor či Hirschův index se stále neobjevují jako rozhodující kriteria při hodnocení vědeckých kvalit učitele, dokonce ani pedagogické publikace. Jakou závažnost kladete těmto scientometrickým ukazatelům? - Jaký je váš názor na vznik univerzitních nemocnic? Jakou koncepci budete zastávat? - Jak vnímáte současné postavení LF v postgraduálním specializačním vzdělávání lékařů? - Jak vnímáte stávající kvalitu výuky v českém a anglickém jazyce na teoretických a klinických pracovištích? - Váš názor na hodnocení výkonu akademických pracovníků na LF? Jak vnímáte stávající stav? Jakou byste navrhoval(a) zvolit proporcionalitu mezi výkonností (kvalitativní) vědeckou a pedagogickou? - Váš názor na zachování či změnu stávajícího systému přijímacího řízeni na LF? - Nabídnete svoji stávající vedoucí pozici na pracovišti do výběrového řízení, abyste se mohl(a) plně věnovat funkci děkana?