Pokyn děkana Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity č. 3/2023 k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2023 (ve znění účinném od 19. 9. 2023) Podle § 28 odst. 1 zákona č. 111/1998 sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o vysokých školách), vydávám tento Pokyn: Článek 1 Předmět úpravy Provedení řádné inventarizace majetku a závazků na Ekonomicko-správní fakultě ke dni 31. 12. 2023 na základě Příkazu kvestora k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2023 ze dne 25. 8. 2023 Č.j.: MU-IS/203142/2023/2117712/RMU a Směrnice č. 5/2005 Inventarizace na Masarykově univerzitě. Článek 2 Organizace inventarizace (1) Pro zajištění inventarizace majetku a závazků jmenuji dílčí inventarizační komisi (dále DIK) ve složení: Předseda: Ing. Artur Zatloukal Členové: Ing. Ondřej Kuchovský Kristina Charvátová Aleš Flajšinger Ing. Jana Nezvalová (2) Inventarizační komise se při provádění inventury řídí ustanoveními § 29 a § 30 zákona 563/91 Sb. o účetnictví v platném znění, Směrnicí č. 5/2005 Inventarizace na Masarykově univerzitě a příkazy kvestora k jednotlivým inventurám, popřípadě dalšími pokyny ÚIK a pokynem děkana fakulty. (3) Inventární úseky, předsedové a členové místních inventarizačních komisí (dále MIK) jsou uvedeni v příloze č. 1 „Soupis inventárních úseků 2023“. (4) Pro provedení inventury majetku bude použit čárový kód. (5) Vlastní kontrolu fyzického stavu dle čárových kódů provedou MIK doplněné dvěma zaměstnanci z níže uvedených, kteří ovládají zařízení čárového kódu: Kristina Charvátová Nicolas Mandík Jiří Florian Miroslav Kvapil Podrobné informace k provedení inventarizace budou probrány na instruktáži předsedy DIK v termínu dle harmonogramu. Článek 3 Harmonogram postupu prací (1) Vylepení čárových kódů na přírůstky a případné změny do 30. 9. 2023. O: zaměstnanci pověření evidencí majetku T: 30. 09. 2023 (2) Provedení vstupní instruktáže pro všechny pracovníky jmenované tímto příkazem ve velké zasedací místnosti děkanátu ESF v 9.00 hod. O: předseda DIK T: 26. 09. 2023 (3) Kontrola účetního stavu se stavem v operativní evidenci místních inventarizačních úseků. O: vedoucí ekonom T: 5. 10. 2023 (4) Provedení inventury majetku k 30. 9. 2023 a předání inventarizačních zápisů včetně příloh předsedovi DIK. O: předsedové MIK T: 3. 11. 2023 (5) Předat zprávu o provedení inventury majetku k 30. 9. 2023 za ESF předsedovi UIK. O: předseda DIK T: 13. 11. 2023 (6) Provést dopočet stavu majetku zjištěného fyzickou inventurou k 30. 9. 2023 o přírůstky a úbytky do 31. 12. 2023. O: vedoucí ekonom T: ** (7) Provést dokladovou inventuru majetku k 31. 12. 2023. O: vedoucí ekonom T: ** (8) Provést dokladovou inventuru pohledávek a závazků k 31. 12. 2023. O: vedoucí ekonom T: ** ** Podle harmonogramu vydaného RMU k uzávěrce roku 2023. Článek 4 Závěrečná ustanovení (1) Výkladem pokynu pověřuji vedoucího Ekonomického oddělení. (2) Kontrolu dodržování pokynu provádí vedoucí Ekonomického oddělení. (3) Tento pokyn náleží do oblasti metodického řízení: Ekonomika. (4) Tento pokyn nabývá platnosti dnem podpisu. (5) Tento pokyn nabývá účinnosti 19. 9. 2023. Příloha: č. 1 - Soupis inventárních úseků 2023 prof. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D. děkan podepsáno elektronicky