1 / 2 Pokyn č. 2/2020 děkanky Farmaceutické fakulty Masarykovy univerzity ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ V SOUVISLOSTI S NÁKAZOU COVID-19 NA HOSPODÁŘSKÉM STŘEDISKU REKTORÁTU (ve znění účinném od 08. 09. 2020) Podle čl. 10 Organizačního řádu Masarykovy univerzity vydávám tento pokyn: Článek 1 Úvodní ustanovení Toto opatření stanoví za účelem ochrany zdraví zaměstnanců a studentů Masarykovy univerzity (dále jen „MU“), jakož i za účelem splnění prevenční povinnosti a povinností plynoucích z aktuálních právních předpisů, v souladu s veřejným zájmem podle čl. 6 odst. 1 písm. d), e), f) a čl. 9 odst. 2 písm. g) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), povinnosti zaměstnanců Farmaceutické fakulty (dále jen „HS FaF“) a postup při zpracování osobních údajů zvláštní kategorie zaměstnanců HS FaF. Článek 2 Povinnosti zaměstnanců MU (1) Všichni zaměstnanci HS FaF jsou povinni bez zbytečného odkladu informovat Farmaceutickou fakultu (dále jen „FaF“): a) o nařízení nebo doporučení karantény nebo izolace své osoby, b) o skutečnosti, že žijí ve společné domácnosti s osobou, která byla pozitivně testována na SARS-CoV-2, c) o skutečnosti, že žijí ve společné domácnosti s osobou, které byla nařízena karanténa nebo izolace, d) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, která byla pozitivně testována na SARS-CoV-2, e) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, které byla nařízena karanténa nebo izolace, f) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, u které je pravděpodobná nákaza (písm. a) až f)), g) o testování své osoby na SARS-CoV-2 v souvislosti s body a) až f) a jeho výsledku. (2) Všichni zaměstnanci HS FaF jsou dále povinni informovat FaF bez zbytečného odkladu po zjištění o změně skutečností uvedených v odstavci 1 (např. nové testování, ukončení karantény nebo izolace). (3) Povinnost dle odstavce 1 a 2 splní zaměstnanci HS FaF nahlášením uvedených skutečností svému přímému nadřízenému formou zaslání e-mailové zprávy. 2 / 2 Článek 3 Povinnosti vedoucích zaměstnanců Vedoucí zaměstnanci jsou povinni bez odkladu informovat o zjištěných skutečnostech (dle čl. 2 odst. 1) primárně tajemníka fakulty, popřípadě manažerku krizového řízení, BOZP a PO. Článek 4 Pokyny Provozního odboru Tajemník fakulty v součinnosti s manažerkou krizového řízení, BOZP a PO, případně v součinnosti s KHS, vyhodnotí zjištěné informace a nařídí konkrétnímu zaměstnanci a jeho nadřízenému příslušná opatření. Článek 5 Závěrečná ustanovení (1) Výkladem jednotlivých ustanovení tohoto opatření pověřuji tajemníka fakulty. (2) Toto opatření náleží do oblasti metodického řízení „Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, požární ochrana a příprava krizového řízení“. (3) Kontrolu dodržování tohoto opatření provádí tajemník fakulty. (4) Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. (5) Toto opatření nabývá účinnosti dnem 28. srpna 2020. V Brně dne 08. 09. 2020 doc. PharmDr. Ing. Radka Opatřilová, Ph.D., MBA pověřena výkonem funkce děkanky Kvalifikovaný elektronický podpis: 2020.09.07 17:15:25 CEST Certifikát autora podpisu: Jméno a Příjmení: Radka Opatřilová Vydal: I CA