Pokyn děkana Lékařské fakulty Masarykovy univerzity č. 1/2015 k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2015 (ze dne 14.09.2015) Dle směrnice rektora č. 5/05 „Inventarizace na Masarykově univerzitě v Brně“ a na základě Příkazu kvestora k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2015 č.j. MU-IS/48892/2015/238659/RMU-1 ze dne 17. 6. 2015 a Pokynu MU č. 4/2015 k provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2015 ve znění účinném od 24. 6. 2015 vyhlašuji provedení řádné inventarizace majetku a závazků na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity (dále jen LF MU) ke dni 31. prosince 2015. I. Provedení inventarizace (1) Provedení inventarizace majetku se bude řídit těmito pokyny - Inventura k 30. 9. 2015 bude probíhat podle postupů uvedených v Pokynu MU č. 4/2015 k provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2015. - Časový harmonogram jednotlivých inventur je určen výše uvedeným Příkazem kvestora, který je přílohou č. 1 tohoto pokynu. - Pro provedení inventury majetku vč. software bude použit čárový kód s výjimkou zásob a peněžních prostředků. - Soupis inventárních úseků na LF MU pro inventarizaci majetku k 30. 9. 2015 je přílohou č. 3 tohoto pokynu. II. Inventarizační komise (1) Pro zajištění a řádné provedení této inventury majetku na jednotlivých inventárních úsecích určuji předsedy a členy místních inventarizačních komisí (MIK) ve složení uvedeném v příloze č. 3 (části 3/1 – 3/3 včetně). (2) Pro zajištění a řádné provedení všech prací souvisejících s inventarizací k 31. 12. 2015 určuji dílčí inventarizační komisi (dále DIK) v tomto složení: Předseda: Ing. Blanka Sochorová Členové: Ing. Jitka Smutná Mgr. Michal Koščík, Ph.D. Helena Hrabálková Blanka Bernhardtová Jana Zetochová (3) Tento pokyn k provedení inventarizace na LF MU je pro předsedu a členy DIK současně pověřením k provádění inventarizace. (4) Inventarizační zápisy s přílohami týkající se inventury majetku k 30. 9. 2015 odevzdají předsedové MIK na ekonomické oddělení děkanátu LF, Univerzitní kampus, Kamenice 5, Brno-Bohunice, pavilon A17, místnost č. 307 nebo 306 nejpozději do středy 4. 11. 2015. (5) Včasnou distribuci pokynů a informací pro MIK zajistí DIK. III. Závěrečná ustanovení (1) Pro inventuru k 31. 12. 2015 bude vydán samostatný pokyn děkana LF MU. (2) DIK i MIK se při inventarizaci majetku a závazků řídí zákonem č. 563/1991 o účetnictví v platném znění (část pátá, § 29 a 30), směrnicí rektora č. 5/05 „Inventarizace na Masarykově univerzitě v Brně“, Příkazem kvestora k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2015 č.j. MU-IS/48892/2015/238659/RMU-1 ze dne 17. 6. 2015 a pokyny MU k jednotlivým inventurám v r. 2015. Pokyn MU č. 4/2015 k provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2015 je uveden v příloze č. 2 tohoto pokynu. (3) Součástí tohoto pokynu jsou přílohy: 1 – Příkaz kvestora k provedení inventarizace majetku a závazků ke dni 31. 12. 2015 č.j. MU-IS/48892/2015/238659/RMU-1 ze dne 17. 6. 2015 2 – Pokyn MU č. 4/2015 k provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2015 ve znění účinném od 24. 6. 2015 3 – Soupis inventárních úseků a určení předsedů a členů MIK pro inventuru majetku ke dni 30. 9. 2015 Prof. MUDr. Jiří Mayer, CSc. děkan LF MU Ne vědomí: vedoucím pracovišť LF předsedovi dílčí inventarizační komise LF členům dílčí inventarizační komise LF předsedům místních inventarizačních komisí LF předsedovi ústřední inventarizační komise MU