VZOR A Masarykova univerzita Inventarizační zápis o provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2021 na inventárním úseku (dále jen IÚ) .............................................................. č. ..................... 1. Místní inventarizační komise byla ustavena vedoucím HS (uvést název HS) ……………………………………………………………………………………………… příkazem ……………………. č.j. ............................. ze dne ................................ ve složení: předseda členové 2. Předmět inventarizace: č.ř. Typ dle EIS Magion Předmět inventury Účet Typ inventury ^*) 1 SVVV Dlouhodobý nehmotný majetek (nehm.výsledky výzk. a vývoje) 012 FI 2 SW, SW1, SW4, SW5 Dlouhodobý nehmotný majetek (DNM, dříve NIM) 013 FI 3 SPOZ Dlouhodobý nehmotný majetek (ocenitelná práva) 014 FI 4 SODN, TZSW Dlouhodobý nehmotný majetek (ostatní dl.nehm. maj.) 019 FI 5 ZP, DP, KDR Dlouhodobý hmotný majetek (DHM, dříve HIM resp.ZP) 022 FI 6 JHM Umělecká díla (JHM) 032 FI 7 KDR Drahé kovy pořízené od 1.1.2005 022 003 FI 8 TZD Ostatní dlouhodobý hmotný majetek 029 FI 9 DNMA Drobný dlouhodobý nehmotný majetek (do 31.12.2002) 018 FI 10 DNM Drobný nehmotný majetek (od 1.1.2003) 982 100, 982 200 FI 11 DNVB Drobný nehmotný majetek – věcná břemena 986 100, 986 200 FI 12 DHMA Drobný dlouhodobý hmotný majetek (do 31.12.2002) 028 002 FI 13 DHM Drobný hmotný majetek (od 1.1.2003) 983 100, 983 200 FI 14 DHMU Učební pomůcky (UP) 028 003 FI 15 DHMK Předměty z drahých kovů (pořízené do 31.12.2002) 028 001 FI 16 DHK Předměty z drahých kovů (pořízené od 1.1. 2003 do 31.12.2004) 985 100, 985 200 FI 17 CIZV Majetek vypůjčený 996 100, 996 200 FI č.ř. Předmět inventury Účet Typ inventury ^*) 18 CIZP Majetek pronajatý vč. leasingu 996 300, 996 400 FI 19 Cizí obaly 996 500, 996 600 FI, DI 20 Pořízení dlouhodobého nehmotného majetku 041 DI, FI 21 Pořízení dlouhodobého hmotného majetku 042 DI, FI ^ ^*) FI – fyzická inventura, DI – dokladová inventura Inventura byla zahájena dne: …………………. a ukončena dne: …………………………… 3. Za inventarizovaný majetek odpovídá: - obecně odpovědný pracovník (pověřený péčí o majetek na IÚ): …………………….. - pracovník pověřený evidencí majetku: …………………………………………….….. 4. Prohlášení osoby, pověřené péčí o majetek: Prohlašuji, že veškerý majetek svěřený mi do péče na inventárním úseku se na tomto úseku nachází, resp. k majetku, který se nachází mimo inventární úsek jsem předal příslušné doklady zaměstnanci pověřenému evidencí majetku. Současně prohlašuji, že jsem žádný majetek podléhající inventarizaci nezatajil. V Brně dne ..................................... ............................................................……. jméno a podpis osoby pověřené péčí o majetek 5. Prohlášení osoby, pověřené evidencí inventarizovaného majetku: Veškeré doklady, týkající se evidence, stavu a pohybu předmětu inventarizace jsem odevzdal (a) k zaúčtování a veškerý majetek jsem zaevidoval (a) v operativní evidenci. Inventurní soupisy hmotného a nehmotného majetku a místní seznamy pro provedení inventarizace k 30. 9. 2021 byly předány předsedovi dílčí inventarizační komise. V Brně dne .............................. ……......................................................... jméno a podpis osoby pověřené evidencí majetku 6. Inventarizační komise provedla: · kontrolu uzavřených dohod o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených k vyúčtování podle § 252 ZP. Soupis pracovníků, se kterými je tato odpovědnost uzavřena, je uveden v příloze inventarizačního zápisu č…... · kontrolu evidence svěřených předmětů podle § 255 ZP. Soupis pracovníků, kterých se tato evidence týká, je uveden v příloze inventarizačního zápisu č……. ^ 7. Inventura byla provedena (jakým způsobem byly zjišťovány skutečné stavy majetku)^*): a) fyzickým způsobem · pomocí čteček čárových kódů · přepočtením · převážením · přeměřením b) dokladovým způsobem c) technickým výpočtem – je nutné podrobně popsat, jak byl výpočet proveden a z čeho skládá ^ ^*) zaškrtněte vyhovující alternativy 8. Výsledek inventarizace - Skutečný stav majetku je uveden v inventurních soupisech – viz příloha č. ……. - Inventarizační rozdíly a) nebyly zjištěny b) byly zjištěny - viz soupisy nedohledaného a soupisy přebývajícího majetku (sestavy 002a, 002b z INETu) 9. Vyjádření zaměstnance pověřeného péčí o majetek ke zjištěným rozdílům (V případě nedostatku místa tento výčet uveďte samostatně formou přílohy na volných listech papíru, které musí být očíslovány a podepsány všemi členy MIK a zaměstnancem pověřeným péčí o majetek. Na toto místo potom uveďte odkaz na přílohu a uveďte počet stran přílohy a její pořadové číslo.) ………………………. …………………………….. datum jméno a podpis 10. Důležitá zjištění inventarizační komise : · Majetek nepotřebný činí celkem ……………………………Kč (položkový výčet viz příloha č. ….) · Majetek určený k likvidaci činí celkem ........................................ Kč (položkový výčet viz příloha č. …..) · Ostatní připomínky a zjištění (k úrovni opatření k zajištění ochrany majetku, ke stanovení hmotné odpovědnosti, zda je majetek řádně označen inventárními čísly, případné připomínky ke stavu inventovaného majetku, zda je řádně udržován a opravován, apod.) Místní inventarizační komise prohlašuje, že jí byl vysvětlen účel inventarizace a že byla seznámena s úkoly, jejichž vykonáním byla pověřena. Současně potvrzuje, že při své práci postupovala podle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a pokynů předsedy DIK. Přílohy inventarizačního zápisu (u každé uveďte číslo přílohy a celkový počet stran): · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Statistika průběhu inventury (sestava z informačního systému INET) strana 1 až str ….. · Soupis nedohledaného majetku (sestava z informačního systému INET) strana 1 až str….. · Soupis přebývajícího majetku (sestava z informačního systému INET) strana 1 až str…... · Soupis pracovníků, se kterými byla uzavřena hmotná odpovědnost podle § 252 ZP · Soupis pracovníků, kterým byl svěřen majetek podle § 255 ZP · Soupis zapůjčeného majetku (Tabulka č. 2a) · Soupis pronajatého majetku (Tabulka č. 2b) · Soupis majetku vypůjčeného (Tabulka č. 3a) · Soupis majetku pronajatého (Tabulka č. 3b) · Soupis majetku nepotřebného (Tabulka č. 4a) · Soupis majetku určeného k likvidaci (Tabulka č. 4b) · Soupis obalů (Tabulka č. 5) · Soupis uměleckých děl (Tabulka č. 6a, 6b) · jiné doklady (kopie zápůjčních protokolů, ostatní, dokládající rozdíly zjištěné inventurou – uveďte jejich počet a kde jsou originály dokladů uloženy) Nepotřebný majetek bude nabídnut ostatním HS MU. U majetku určeného k likvidaci bude zahájeno likvidační řízení tak, aby jeho vyřazení mohlo být proúčtováno do 31. 12. 2021 . Inventarizační zápis byl sepsán dne ......................................... Podpisy předsedy a členů místní inventarizační komise: ___________________________________________________________________________ Inventarizační zápis byl vyhodnocen a jednotlivé rozdíly přezkoumány. V Brně dne ................................…. Podpisy předsedy a členů dílčí inventarizační komise: VZOR B Masarykova univerzita Inventarizační zápis o provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2021 na inventárním úseku (dále jen IÚ) ...............................................................č. ..................... 1. Místní inventarizační komise byla ustavena vedoucím HS (uvést název HS) ……………………………………………………………………………………………… příkazem ……………………. č.j. ............................. ze dne ................................ ve složení : předseda členové 2. Předmět inventarizace: Druh majetku Typ inventury^ *) Budovy, haly, stavby FI Nemovité kulturní památky FI Majetek – řízení u Katastr. úřadu FI,DI Pozemky FI,DI ^*) FI – fyzická inventura, DI – dokladová inventura Inventura byla zahájena dne: …………………. a ukončena dne: …………………………… 3. Prohlášení zaměstnance pověřeného evidencí inventarizovaného majetku: Veškeré doklady, týkající se evidence, stavu a pohybu předmětu inventarizace jsem odevzdal (a) k zaúčtování a veškerý majetek jsem zaevidoval (a) v operativní evidenci. Inventurní soupisy hmotného majetku a místní seznamy pro provedení inventarizace k 30. 9. 2021 byly předány předsedovi dílčí inventarizační komise. V Brně dne ...................................... .............................................................. jméno a podpis zaměstnance pověřeného evidencí majetku 4. Inventura byla provedena (jakým způsobem byly zjišťovány skutečné stavy majetku)^*): d) fyzickým způsobem · přepočtením · převážením · přeměřením e) dokladovým způsobem f) technickým výpočtem – je nutné podrobně popsat, jak byl výpočet proveden a z čeho skládá ^ ^*) zaškrtněte vyhovující aletrnativy 5. Výsledek inventarizace - Skutečný stav majetku je uveden v soupisech – viz příloha č. ……. - Inventarizační rozdíly a) nebyly zjištěny b) byly zjištěny - viz Tabulka 2c, 3c 6. Důležitá zjištění inventarizační komise : * majetek přebytečný činí celkem ....................................... Kč (položkový výčet viz příloha č. ….) * majetek neupotřebitelný činí celkem ........................................ Kč (položkový výčet viz příloha č. ….) * ostatní připomínky a zjištění (k úrovni opatření k zajištění ochrany majetku, ke stanovení hmotné odpovědnosti, zda je majetek řádně označen inventárními čísly, případné připomínky ke stavu inventovaného majetku, zda je řádně udržován a opravován, apod.): Místní inventarizační komise prohlašuje, že jí byl vysvětlen účel inventarizace a že byla seznámena s úkoly, jejichž vykonáním byla pověřena. Současně potvrzuje, že při své práci postupovala podle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a pokynů předsedy DIK. Přílohy inventarizačního zápisu (u každé uveďte číslo přílohy a celkový počet stran): * inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. * inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. * inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. * soupis majetku pronajatého jinému subjektu – Tabulka č. 2b * soupis majetku nedohledaného – Tabulka č. 2c * soupis majetku pronajatého od jiného subjektu - Tabulka č. 3b * soupis majetku přebývajícího (neevidovaného) – Tabulka č. 3c * jiné doklady (dokládající rozdíly zjištěné inventurou – uveďte jejich počet a kde jsou originály dokladů uloženy) Inventarizační zápis byl sepsán dne ......................................... Podpisy předsedy a členů místní inventarizační komise: ___________________________________________________________________________ Inventarizační zápis byl vyhodnocen a jednotlivé rozdíly přezkoumány. V Brně dne ................................…. Podpisy předsedy a členů dílčí inventarizační komise: VZOR C Masarykova univerzita Inventarizační zápis o provedení inventury majetku ke dni 30. 9. 2021 na inventárním úseku (dále jen IÚ) ...............................................................č. ..................... 2. Místní inventarizační komise byla ustavena vedoucím HS (uvést název HS) ……………………………………………………………………………………………… příkazem ……………………. č.j. ............................. ze dne ................................ ve složení : předseda členové 3. Předmět inventarizace: č.ř. Druh majetku Typ inventury ^*) 1 Zboží na skladě FI 2 Materiál na skladě FI 3 Drahé kovy – materiál FI ^ ^*) FI – fyzická inventura, DI – dokladová inventura Inventura byla zahájena dne: …………………. a ukončena dne: …………………………… 4. Za inventarizovaný majetek odpovídají dle § 252 ZP: ……………………………………… ……………………………………… 5. Prohlášení zaměstnance hmotně odpovědného za inventarizovaný majetek: Všechny doklady, týkající se inventarizovaného majetku …………………………………jsem odevzdal k inventarizaci. Všechny přírůstky a úbytky do zahájení inventarizace jsem předal k proúčtování a nic jsem nezatajil. V Brně dne .............................. ……......................................................... jména a podpisy hmotně odpovědných zaměstnanců 6. Inventarizační komise provedla kontrolu uzavřených hmotných odpovědností podle § 252 ZP. Soupis pracovníků, se kterými je tato odpovědnost uzavřena, je uveden v příloze inventarizačního zápisu č…... 6. Inventura byla provedena (jakým způsobem byly zjišťovány skutečné stavy majetku)^*): g) fyzickým způsobem · přepočtením · převážením · přeměřením h) dokladovým způsobem i) technickým výpočtem – je nutné podrobně popsat, jak byl výpočet proveden a z čeho skládá ^*) zaškrtněte vyhovující alternativy ^ ^ ^ 7. Výsledek inventarizace - Skutečný stav majetku je uveden v soupisech – viz příloha č. ……. - Inventarizační rozdíly a) nebyly zjištěny b) byly zjištěny - viz Tabulka č. 2c, 3c 8. Vyjádření hmotně odpovědného zaměstnance ke zjištěným rozdílům (V případě nedostatku místa tento výčet uveďte samostatně formou přílohy na volných listech papíru, které musí být očíslovány a podepsány všemi členy MIK a zaměstnanci hmotně odpovědnými za majetek. Na toto místo potom uveďte odkaz na přílohu a uveďte počet stran přílohy a její pořadové číslo.) ………………………. …………………………….. datum jméno a podpis 9. Důležitá zjištění inventarizační komise : o Majetek nepotřebný činí celkem ...................................…. Kč (položkový výčet viz příloha č. …..) * Majetek určený k likvidaci činí celkem ........................................ Kč (položkový výčet viz příloha č. …..) o Ostatní připomínky a zjištění (k úrovni opatření k zajištění ochrany majetku, ke stanovení hmotné odpovědnosti, zda je majetek řádně označen inventárními čísly, případné připomínky ke stavu inventovaného majetku, zda je řádně udržován a opravován, apod.): Místní inventarizační komise prohlašuje, že jí byl vysvětlen účel inventarizace a že byla seznámena s úkoly, jejichž vykonáním byla pověřena. Současně potvrzuje, že při své práci postupovala podle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v platném znění a pokynů předsedy DIK. Přílohy inventarizačního zápisu (u každé uveďte číslo přílohy a celkový počet stran): · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Inventurní soupis ……………………………..…… strana 1 až str.………….. · Soupis pracovníků, se kterými byla uzavřena hmotná odpovědnost podle § 252 ZP · Soupis nedohledaného majetku (Tabulka č. 2c) · Soupis majetku přebývajícího (Tabulka č. 3c) · Soupis majetku nepotřebného (Tabulka č. 4a) · Soupis majetku určeného k likvidaci do 31. 12. 2021 (Tabulka č. 4b) · Soupis obalů (Tabulka č. 5) · jiné doklady (ostatní, dokládající rozdíly zjištěné inventurou – uveďte jejich počet a kde jsou originály dokladů uloženy) Nepotřebný majetek bude nabídnut ostatním HS MU. U majetku určeného k likvidaci bude zahájeno likvidační řízení tak, aby jeho vyřazení mohlo být proúčtováno do 31. 12. 2021. Inventarizační zápis byl sepsán dne ......................................... Podpisy předsedy a členů místní inventarizační komise: ___________________________________________________________________________ Inventarizační zápis byl vyhodnocen a jednotlivé rozdíly přezkoumány. V Brně dne ................................…. Podpisy předsedy a členů dílčí inventarizační komise: