Masarykova univerzita, Univerzitní centrum Telč Náměstí Zachariáše z Hradce 2, 588 56 Telč, Česká republika T: +420 549 49 1140, E: info@telc.muni.cz, www.telc.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 2 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací. Rozhodnutí ředitele Univerzitního centra Telč (dále jen „UC“) čís. 2/2021 (ve znění účinném od 3. března 2021) Podle části 3 čl. 9 odst. 4 Org. řádu Masarykovy univerzity (dále jen „MU“) vydávám toto rozhodnutí: Článek 1 V souladu s nařízením Vlády ČR z 26. března 2020 a opatřeními přijatými v rámci MU k prevenci šíření koronaviru COVID-19, a za účelem dodržení ochrany zdraví zaměstnanců a studentů MU, jakož i za účelem splnění prevenční povinnosti zaměstnanců UC, rozhodl jsem o změně provozního režimu v UC Telč a zavedení následujících opatření:  Budova UC je pro veřejnost uzavřena.  Přístup do budovy mají jen osoby v doprovodu zaměstnanců UC nebo osob jejichž místo výkonu práce vyplývá z nájemních smluv jejich zaměstnavatele a je přímo v prostorách UC, další výjimky jsou možné jen se souhlasem ředitele UC.  Hlavní vchodové dveře do budovy UC budou uzavřeny na el. zámek, všechny osoby s právem vstupu do budovy, zejména všichni pracovníci UC, mají povinnost tento stav kontrolovat, případně otevřený vchod uzavřít.  Vchod z Kyptova náměstí bude uzavřen, s výjimkou doby od 14 do 17 hodin (provoz výdejního okénka kavárny Haas).  Vchod do knihovny, stejně jako skleněné dveře na chodbách, budou uzamčené, s výjimkou skleněných dveří k pronajatým prostorám města Telč a spol. Geosan.  Fyzickou přítomnost na pracovišti v budově UC zakazuji. Výjimky ze zákazu osobní přítomnosti na pracovišti u konkrétních zaměstnanců jsou uvedeny v příloze, další možné výjimky schvaluje ředitel UC, a to vždy při dodržení pravidla jedné osoby v kanceláři, a to bez výjimek.  Potvrzení pro účely cesty do místa výkonu práce nutné pro překročení území okresů je dostupné zde: https://inet.muni.cz/app/osoby/koronavirus_prevence.  Zaměstnancům nařizuji maximální využití elektronických nástrojů komunikace, elektronického schvalování i podepisování dokumentů.  Všechny osoby jsou povinni nosit v budově UC ideálně respirátory FFP2, KN95 nebo chirurgické roušky splňující normu ČSN EN 14683+AC, látkové roušky jsou zakázány. Nošení ochranných prostředků platí ve všech prostorech a za všech situací, vyjma doby výkonu práce na pracovišti nebo v době výkonu jiné obdobné činnosti po dobu, kdy zaměstnanci vykonávají tuto činnost na jednom místě bez přítomnosti jiné osoby. Při vstupu do budovy jsou všichni povinni dodržovat mimořádná hygienická opatření (mytí a desinfekce rukou apod.).  Pracovnice úklidu využijí studentské pokoje pro potřebu oddělené šatny.  V budově UC je zakázáno pořádat společenská a neformální setkání s výjimkou akcí vyplývajících z nájemních smluv a komerčních závazků, ubytování je možné jen za podmínek vyplývajících z opatření Vlády ČR  Knihovna je pro veřejnost uzavřena. Přístupná je pouze ve variantě výdejového okýnka, tzn. pro nezbytný příjem a výdej knih, ne však pro studium nebo akce. Předání knih je možné pouze po dohodě s knihovnicí.  Telefonní linky v jednotlivých kancelářích budou přesměrovány na mobilní tel. čísla příslušných pracovníků UC Masarykova univerzita, Univerzitní centrum Telč Náměstí Zachariáše z Hradce 2, 588 56 Telč, Česká republika T: +420 549 49 1140, E: info@telc.muni.cz, www.telc.muni.cz Bankovní spojení: KB Brno-město, ČÚ: 85636621/0100, IČ: 00216224, DIČ: CZ00216224 2 V odpovědi prosím uvádějte naše číslo jednací.  Za výběr pošty zodpovídají Jarmila Svobodová a Lucie Zemanová.  Všichni pracovníci UC mají povinnost být stále k dispozici na mobilním telefonu (provozní informace, zadávání úkolů, koordinace mimořádných událostí apod.)  Všichni zaměstnanci mají povinnost sledovat aktuální informace rozesílané prostřednictvím pracovního e-mailu a na webu www.muni.cz/koronavirus, kde je dostupná i platná celouniverzitní legislativa. Článek 2 Změna provozního režimu je na dobu od 3. března do 21. března 2021 s možností prodloužení. Článek 3 (1) Toto rozhodnutí nabývá platnosti dnem podpisu. (2) Toto rozhodnutí nabývá účinnosti dnem 3. března 2021. V Telči dne 2. března 2021 Jaroslav Makovec, ředitel UCT Příloha 1. Výjimky ze zákazu osobní přítomnosti na pracovišti  Milan Valeš, správce budovy (běžný provoz)  Martina Tůmová, pracovnice úklidu (běžný provoz)  Jitka Ťoupalíková, pracovnice úklidu (běžný provoz)  Jitka Volfšicová, pracovnice úklidu (běžný provoz)  Kamil Mrkvička, správce IT režim home office, (přítomnost úterý 8:00 – 15:00)  Lucie Zemanová, org. referentka režim home office, (přítomnost dle potřeby)  Jarmila Svobodová, org. referentka režim home office, (přítomnost dle potřeby)  Ilona Martinů, knihovnice režim home office, (přítomnost dle potřeby)  Jaroslav Podobský, ekonom režim home office, (přítomnost dle potřeby)  Jaroslav Makovec, ředitel režim home office, (přítomnost dle potřeby)