Jak oznámit své rozhodnutí nebo podat žádost elektronickou cestou 1. Nejprve využijte agendu Student – zde vyberte v horním menu záložku „Během studia“ 2/9 2. Poté zvolte třetí dlaždici s popiskem „Úřadovna“ 3. V části Moje úřední agendy vyberte „Podání nové žádosti“ 3/9 4. Poté z roletek vyberte Pedagogickou fakultu, Centrum celoživotního vzdělávání a nakonec dokument, který chcete využít 4/9 5. V návaznosti na vybraný dokument vyplňte údaje, které jsou zde vyžadovány V případě Oznámení o opětovném zápisu do programu po přerušení, vyberte z roletky, kterého programu se opětovný zápis týká. Do oznámení vyplňte odůvodnění. 5/9 V případě Oznámení o ukončení účasti v programu, vyberte z roletky, kterého programu se ukončení účasti týká. Do oznámení vyplňte odůvodnění. 6/9 V případě Žádosti o přerušení programu CŽV je nutné vybrat z roletky program, kterého se žádost o přerušení týká, poté semestr, do jehož konce chcete přerušit. Účast v programu CŽV se přerušuje na celý rok (na 2 semestry), a to vždy do 31.8. nebo do 31.1. Účast v programu CŽV můžete přerušit až dvakrát po dobu vašeho aktuálního studia. Do žádosti musíte uvést odůvodnění. Zároveň můžete přiložit přílohu, která vaše odůvodnění podpoří. 7/9 V případě Žádosti o třetí zápis předmětu je nutné vybrat z roletky program, kterého se žádost o třetí zápis předmětu týká, poté kód a název předmětu. Do žádosti musíte uvést odůvodnění. Zároveň můžete přiložit přílohu, která vaše odůvodnění podpoří. 6. Ve všech případech nezapomeňte kliknout na „Uložit“. 8/9 7. Jakmile bude o vaší záležitosti rozhodnuto, obdržíte e-mail s proklikem do úřadovny, kde uvidíte rozhodnutí či usnesení s elektronickým podpisem proděkana PdF MU. 9/9 8. Na náhledu vidíte vlevo označené dva PDF soubory – v jednom se skrývá vaše žádost, ve druhém rozhodnutí proděkana k této žádosti/oznámení. Dne 18. 1. 2019 Centrum celoživotního vzdělávání PdF MU