ediční řada  pedagogický výzkum v teorii a praxi ediční řada  cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe ediční řada  matematika a didaktika matematiky ediční řada  Reflexe další tituly vydané na pdf mu PREZENTACE KNIŽNÍCH NOVINEK — PODZIM 2018 — JARO 2019 — PDF MU SETKÁNÍ S KNIHAMI JEJICH AUTORY RECENZENTY ČTENÁŘI 16. 5. 2019 13–15 hodin knihovna 3. podlaží Poříčí 31 ped.muni.cz Od 13 do 13.45 prezentace knižních novinek podzim 2018 / jaro 2019. Od 13.45 pokračování přednáškou Tomáše Janíka Výběr z nedělních pedagogických krasořecí. Krajinotvorné profese a aktivity člověka v chráněných územích UNESCO Jaromír Kolejka a kol. Kleines derivationelles Valenzlexikon zu einigen zentralen Valenzträgern im Deutschen und Tschechischen Mojmír Muzikant, Roland Wagner Koncepce terénní výuky pro základní školy na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku předmětů Člověk a jeho svět a Zeměpis Darina Mísařová a kol. Research in Foreign Language Pedagogy Věra Janíková, Světlana Hanušová a kol. Češi a Poláci na Ukrajině ve 20. Století Jaroslav Vaculík, Mirosław Piwowarczyk Výzkum v didaktice cizích jazyků Věra Janíková, Světlana Hanušová a kol. Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky Judita Kučerová a kol. Linguistic Landscape und Fremdsprachendidaktik Camilla Badstübner-Kizik, Věra Janíková a kol. Padá, padá rosenka Judita Kučerová Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením Miroslava Bartoňová, Marie Vítková Tělo – výraz – obraz – koncept Hana Stehlíková Babyrádová a kol. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu Petr Kopečný, Karel Červenka a kol. Porcelán + Hana Novotná Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením Jan Viktorin My se raka nebojíme aneb prevencí ke zdraví Zdeňka Smejkalová, Jitka Slaná Reissmannová Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami Marry Lynch Barbera, Tracy Rasmussen Learner – Centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff Tsvetelina Harakchiyska (ed) Teresa Pessoa, Johnny Baltzersen, Ivana Márová, Martha Mottelson, Surong Li, Liping Liu, Shujie Qu, Eva Trnová, Dana Zámečníková Evaluation of School Inclusion Monika Tannenbergerová, Petr Fučík, Karel Pančocha, Martin Vrubel Roma Identity and Ritual in the Classroom Jana Obrovská Vydané online publikace najdete na munispace.muni.cz