Speciální pedagogika Pedagogická praxe souvislá (SPK516) 4. semestr Edukace jedinců s mentálním postižením Praxe bude probíhat na školách a poradenském pracovišti pro žáky s mentálním postižením (dle volby studentů a dle jejich možností zajištění praxe v místě bydliště, celkem je to 40 hodin, z toho 10 hodin na základní škole podle §16 odst. 9 a 10 hodin na základní škole speciální, 20 hodin na SPC pro žáky s mentálním postižením). Studenti jsou povinni: · seznámit se s chodem pracoviště, · provádět asistentské práce na přiděleném pracovišti pod supervizí určeného učitele, · sledovat metody práce učitele se žáky, hospitovat v jeho hodinách, · seznámit se s dokumentací třídního učitele týkající se jednotlivých žáků, třídní knihy atd. · absolvovat na každém typu školy následně po hospitacích 5 hodin výstupů (předměty si volí student sám po dohodě s tutorem praxí), · na poradenském pracovišti (SPC) sledovat metody práce speciálního pedagoga v rámci diagnostiky žáka s mentálním postižením, seznámit se s diagnostickými nástroji, které používá speciální pedagog při speciálněpedagogické diagnostice a vypsat je do zprávy, zpracovat kazuistiku vybraného žáka s mentálním postižením, která bude součástí zprávy z praxe, · odevzdat Zprávu z praxe, Potvrzení o absolvování Pedagogické praxe souvislé a Přehled hospitací a výstupů svému vedoucímu diplomové práce. Potvrzení o absolvování Pedagogické praxe souvislé v 4. semestru následného magisterského studia speciální pedagogiky Jméno a příjmení studenta: Roč.: Aprob.: Praxe je konána za semestr a rok: Kód předmětu: SPk516 Typ speciální školy: Datum:……………………… Podpis a razítko zařízení: Přehled hospitací a výstupů studenta na pedagogické praxi Jméno a příjmení studenta:.......................................................................................... ............... Ročník: .............................. Kód praxe: ………………………………………………………. Datum................................. Předmět: .......................................... Třída: ................................... 1. 2.