Porada KSIP 2. 9. 2020 Univerzita limituje počet osob ve výuce na maximálně 50 · Kontaktní výuka a další studijní aktivity budou na MU od 1. září 2020 probíhat za přítomnosti nejvýše 50 osob. Stanovuje to nové rozhodnutí rektora č. 8/2020. · Omezení na maximálně 50 lidí neplatí pro případy, kdy budou mezi přítomnými osobami zajištěny dvoumetrové rozestupy. · Nové rozhodnutí rektora nařizuje studentům bezodkladně prostřednictvím Informačního systému (IS MU) oznámit pozitivní test na COVID-19 nebo karanténu. · Osoby s příznaky virového infekčního onemocnění mají zakázán vstup do budov MU. I. SZZ Rámcové podmínky k SZZ: stejné jako v první části jarních SZZ https://www.ped.muni.cz/koronavirus 1. Průběh SZZ s ohledem na COVID-19 · zkoušení v klasickém režimu (na fakultě) platí pravidla vyhlášená v květnu: www.ped.muni.cz/koronavirus/clanky/preventivni-opatreni-k-prezencnimu-prubehu-szz-a-zkousek-s-ohled em-na-covid-19; · Změny - studenti už v ISu neklikají na prohlášení o neexistenci příznaků/nemoci, - roušky nejsou povinné, - v případě písemných SZZ z Pedagogiky a psychologie a Inkluzivní (speciální) pedagogiky, které jsou současně zkouškami přijímacími, bude v učebně více než 15 osob (při zajištění patřičných rozestupů). · Elektronické zaznamenání průběhu SZZ a jeho potvrzení členy komise v IS MU. a. Všichni členové s sebou notebooky b. Posudky a práce přístupné z archivu – protokol SZZ c. Seznamy uchazečů – protokol d. Hodnocení – uzavírá se do půlnoci e. Petra Tužilová – k dispozici 2. Obhajoby DP – průběžné sledování prezentace studenta, práce i posudky budou komisi k dispozici většinou on-line, školitelé dodají výtisky, jestliže je mají k dispozici a. archiv je přístupný – doporučuji předsedovi i členům komise projít si práce předem – v průběhu SZZ bude časový pres 3. Organizace a. Otázky – generátor náhodných čísel b. Zvaní studentů ke zkoušce – organizuje předseda c. Případové studie d. Lavice – doporučení blízkost oken e. Časování zkoušení – 3 dny před konáním f. Zahájení, Vyhlášení - neprobíhá g. Průběžná dezinfekce židle, stolek h. Roušky, respirátory, masky 4. Přestávky a. Dezinfekce – židle, stoly, b. Občerstvení c. Toalety K dispozici jsou videonávody pro předsedy/sekretáře (https://is.muni.cz/auth/do/mu/samostudium/auth/szz-videonavody.html#is-predseda) i pro členy komise (https://is.muni.cz/auth/do/mu/samostudium/auth/szz-videonavody.html#is-komise). II. Podmínky k přijímacímu řízení – viz návrh Příprava testů – databáze testových otázek – tým: - Sandra – logopedie, Ivana – SPU, somatopedie, Katka (koordinátor) – psychopedie, Věra L. – etopedie, Radka Machálková – oftalmopedie, somatopedie, Marina – surdopedie - Vytvořit sadu otázek pro ISP – přijímací test oborový - Poslat do do 30.11.2020 Pavle a doc. Vojtové - Z každé pedie minimálně 20 otázek + zdroj - A také otázky z inkluzivní speciální pedagogiky III. TAČR – spolupráce VUT doc. Binar – VÝSTUP - virtuální realita – spolupráce firma, VUT, my – 2 projekty ZÉTA pro mladé do 35 let ÉTA Obsahy o lidech s postižením, téma inkluze… IV. Webové stránky KSIP – spuštění, dávat připomínky ke stránkám i jednotlivým medailonkům V. SZZ – okruhy Diskuse o integrovaných okruzích – pro NMgr. program Speciální pedagogika pro učitele základních a středních škol – učitelství – koordinuje garantka doc. Opatřilová Okruhy pro nově akreditované studijní programy: NMgr Logopedie a Speciální pedagogika – poradenství, musí viset na webu před začátkem akademického roku – vytvořit do 15.9. (koordinuje: logopedie – Ilona Bytešníková, etopedie – Karel Červenka, více vad – Dagmar Opatřilová, oftalmopedie – Petra Röderová, surdopedie – Lenka Doležalová, psychopedie – Barbora Bazalová, SPU – Ivana Márová) Bc. do 30.9. - garanti VI. Personální změny – Štibrányiová, Heislerová, Linhartová, Dostálová, Pipeková VII. Asociace logopedů ve školství - Rozvoj budoucí spolupráce, za KSIP Chleboradová, řeší se s tajemnicí VIII. Distanční výuka – zpracovávat distanční formu výuky Výuka I. SP Speciální pedagogika pro učitel ZŠ, SŠ – kombi otevření již pro letošní rok II. Organizace výuky, Praxe, předměty – prezenční, kombinované – spojování, on-line výuka a. Interaktivní osnovy – materiály, podmínky b. seminární práce – archiv a zpětná vazba III. Zkušenosti z on-line výuky - Pavla po příští poradě vysvětlí postup – poznámkové bloky IX. Specifický výzkum - zasílat případové studie Iloně Fialové - možnost nákupu sluchátek k online výuce či nahrávání přednášek EVAK – nazapomínat vyplňovat Příští porada 15.9. v 10.00 v učebně č. 52