Akce v harmonogramu Termín Podzimní semestr Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních do 30. 9. Vedoucí - kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních do 30. 9. Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) 1. 10. - 31. 10. Studenti – přihlásí se k vybranému tématu 1. 10. - 31. 10. Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě do 31. 10. Studijní oddělení - převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat 1. 11. - 15. 11. Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 30. 11. /15. 12. Sekretářka - odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení po 30. 11. Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry po 30. 11. Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi do 31. 12. Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) první týden v lednu Vedoucí - zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek Oponent (sekretářka) – vloží posudek do 5 dnů před obhajobou Jarní semestr Správce – kontrola nastavení rozpisu, aktualizace termínu přihlašování; kontrola stávajících témat a ukončení neaktuálních do 28. 2. Vedoucí - kontrola stávajících témat, ukončení neaktuálních do 28. 2. Vedoucí – vypíše nová témata (přihlásí studenta přímo nebo nechají studenta vybrat samostatně z nabídky) 1. 3. - 31. 3. Studenti – přihlásí se k vybranému tématu 1. 3. - 31. 3. Vedoucí + student – aktualizace tématu do finální podoby v případě, že student chce v daném semestru přistoupit k obhajobě do 31. 3. Studijní oddělení - převede témata a založí archivy ZP studentům, kteří budou v daném semestru práci obhajovat 1. 4. - 15. 4. Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 30. 4. /15. 5. Sekretářka - odešle seznam studentů s odevzdanou prací na studijní oddělení po 30. 4. Studijní oddělení – hromadně uzavře archiv ZP na základě seznamu z katedry po 30. 4. Správce nebo sekretářka - doplní uča oponentů k tématům v rozpisu → umožní přístup pro vkládání posudku vedoucímu práce i oponentovi do 20. 5. Studijní oddělení – aktualizuje archivy ZP na základě změn u tématu (přidání oponentů) po 20. 5. Vedoucí - zkontroluje a potvrdí kontrolu ZP (plagiátorství), vloží posudek Oponent (sekretářka) – vloží posudek do 5 dnů před obhajobou Jarní semestr (obhajoba v září) Řádný termín: Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 30. 6. Opravný termín (v rámci shodného semestru): Student - otevře a naplní archiv ZP, odevzdá papírovou verzi práce na katedře do 20. 8.