Projekty OPVK, OPLZZ a podobné Pokladna (pro nové) pracovníky/řešitele PN – (přímé náklady) – jsou přímo naplánovány pro projekt, pro jeho bezproblémový chod a plnění stanovených indikátorů. Výdaje jsou naplánované v konkrétních položkách rozpočtu. NN – (nepřímé náklady) – jsou např. náklady režijní, cestovné, kancelářské potřeby, telefony, které nejsou naplánovány přímo v rozpočtu, ale s projektem souvisejí. Náklady, které spadají do kategorie nepřímých, jsou uvedeny v příručce pro příjemce. Pokud si nejste jisti, obraťte se na oddělení VaV. Při zadávání dokladů do pokladny: PN – zadat číslo zakázky projektu (např. 0024); NN – zadat vždy pro všechny projekty stejnou zakázku 0100 a podzakázku podle projektu (např. 24), připojit číslo pracoviště. Stejný postup je i u zadávání cestovních příkazů. Projekty (pro nové) pracovníky řešitele 1) Vyřešení personálního obsazení projektu, vytvoření pracoviště. 2) Žádost o zřízení zakázky u Ing. Nekovářové (č. pracoviště, registrační číslo projektu, název projektu, jméno řešitele, jeho UČO, jeho zástupce, UČO zástupce, číslo činnosti) a) číslo činnosti 1195 – pro projekty, kde jsme hlavním příjemcem, b) činnost 1515 – pro projekty, kde je hlavním příjemcem někdo jiný, my jsme partnery, c) činnost 1512 – u projektů OPLZZ. 3) Žádost o přidělení práv do INETu, kde můžete sledovat zaúčtování dokladů, výsledovku, čerpání PN a NN – práva může přidělit řešitel pracoviště dalším kolegům (viz odkaz na help v INETu). 4) Žádost o přidělení práv k nové pokladně – Ing. Nekovářová, paní Šebíková. 5) Žádost o přidělení nové objednávkové řady – paní Šebíková, Ing.Nekovářová. 6) Razítko (spadá nákladově do NN) obsahuje: název projektu, č. zakázky, číslo účtu, jméno příkazce operace a registrační číslo projektu. 7) Vyplnění průvodního listu k zakázce (podpisy řešitele, hlavní účetní a správce rozpočtu). 8) Vyplnění žádosti o převod částky 50 tis. z rezervního fondu FF na projektový účet - na krytí nezpůsobilých výdajů. 9) Pravidelně vyzvedávat kopie dokladů v přihrádce u Ing. Malíkové. 10) Sledovat povahu nákladů – rozdělení na přímé a nepřímé. 11) Na každý doklad určený k zaplacení bankou nebo k proplacení přes drobnou pokladnu viditelně napsat, zda se jedná o PN nebo NN. U PN napsat kapitolu rozpočtu, z které se čerpá, u NN napsat: NN 0100/podzakázka/č. pracoviště. 12) Kontrolovat převody hotovostních operací pomocí formuláře Žádost o převod. 13) Kontrolovat čerpání NN. 14) Kontrolovat NN převedené z projektového účtu, z projektové zakázky, na účet běžný, na zakázku 0100. 15) Dodávat soupisky ke kontrole Ing. Malíkové, nejpozději do 10. dne v měsíci, po kterém končí monitorovací období (tzn. konec monitorovacího období je 31. 1. 2015, soupisku dodat do 10. 2. 2015). 16) Ke konci monitorovacího období včas dodat podepsané doklady (vytvořené manuály a přeúčto- vání). 17) Kontrolovat čerpání partnerských projektů – PN i NN, úroků, včas posílat zálohové platby partnerům na základě partnerských smluv. 18) Měsíčně kontrolovat výdaje, které odešly z banky, společně s výsledovkou projektu. 19) Zjišťovat, zda jsou zaúčtovány všechny faktury, které jste na EO odevzdali. 20) Kontrolovat případné nezpůsobilé výdaje – poradí odd. VaV. 21) Pokud nezpůsobilý výdaj vznikne, je nutné po poradě s Ing. Malíkovou hlásit na škodní komisi u slečny Zuzany Králíkové. 22) Kontrolovat sestavy čerpaných dní dovolené (sestavy z personálního odd.) před schválením žádosti o dovolenou. 23) Nachystat podklady pro externí audit, sestavy dodá Ing.Malíková, směrnice RMU. 24) Ústní konzultace při ukončování projektu (vrácení peněz do rezervního fondu FF, odeslání zbylých NN na běžný účet, převod peněz z rezervního fondu FF na bankovní účet projektu na krytí poplatků po ukončení projektu). 25) Ústní konzultace kvůli zrušení účtu projektu při závěrečném vypořádání monitorovací zprávy. 26) Žádost o zrušení účtu – informace u Ing. Renaty Havlové na RMU.