POSTUP při jmenování PŘEDSEDŮ komisí: 1) Žádost o jmenování profesora nebo docenta předsedou komise podává vedoucí ústavu písemně k rukám proděkana pro bakalářské a magisterské studium (prostřednictvím studijního oddělení fakulty). Žádost obsahuje kromě jména a příjmení kandidáta také specifikaci programu a oboru. SO zajistí jmenování docentů a profesorů v nejkratší možné době ve spolupráci s SO RMU. 2) Kandidáty bez habilitace musí schválit vědecká rada fakulty. V takovém případě je nutno žádost s patřičným zdůvodněním (!) podat NEJPOZDĚJI 6 týdnů před zasedáním vědecké rady (termíny k dispozici u sekretářky děkana), tj. nejpozději 3 týdny před zasedáním komise pro vědu, která schvaluje program jednání vědecké rady. POSTUP při jmenování ČLENŮ komisí: 1) Žádost o jmenování člena komise podává vedoucí ústavu písemně k rukám proděkana pro bakalářské a magisterské studium (prostřednictvím studijního oddělení fakulty). Žádost obsahuje kromě jména a příjmení kandidáta také specifikaci programu a oboru a podává se NEJPOZDĚJI 6 týdnů před zasedáním vědecké rady (termíny k dispozici u sekretářky děkana), tj. nejpozději 3 týdny před zasedáním komise pro vědu, která schvaluje program jednání vědecké rady. 2) Platí zásada, že navržený člen musí mít minimálně o jeden stupeň vyšší kvalifikaci – pro bakalářské státnice alespoň Mgr., pro magisterské státnice alespoň Ph.D., PhDr. (zápis č. 35 z kolegia děkana FF ze dne 27. dubna 2009). 3) SO zajistí zařazení včas podaných žádostí na program jednání vědecké rady a následně vyhotoví originály jmenovacích dekretů. 4) U žádostí podaných v kratší době než 6 týdnů před zasedáním VR není možné zajistit zařazení do programu jednání v nejbližším termínu.