Marketing ve sportu Autoři: PhDr. Ladislav Bedřich, CSc., Mgr. Petr Bedřich Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů, médií… bp009 https://is.muni.cz/auth/el/1451/podzim2007/bp009/um/046/index.html Sylabus z teorie sportovního tréninku Autoři: PhDr. Ladislav Bedřich, CSc., Mgr. Petr Bedřich, Prof. PhDr. Vladimír Hellebrandt, CSc. Souborem prezentací poskytují autoři studentům FSpS, frekventantům trenérských licencí, celoživotního vzdělávání a nejrůznějších forem doškolování, rešerši předmětu Sportovní trénink. Obsáhlá problematika předmětu bude zvládnuta snadněji studenty s předpokládanými vědomostmi z tzv. přesahových vědních disciplín, tj. fyziologie, pedagogiky, psychologie, biomechaniky aj. bp024 https://is.muni.cz/auth/el/1451/podzim2007/bp024/um/047/index.html