Tvorba aplikace pro výuku projektového managementu Petr Smutný Ivan Hálek Jan Žák Tomáš Kopeček Motivace – proč aplikace vznikla? n požadavky zaměstnanců na zájemce o manažerské pozice Požadavky zaměstnanců… Motivace – proč aplikace vznikla? n požadavky zaměstnanců na zájemce o manažerské pozice n neexistence uceleného výukového modulu tohoto zaměření na našem oboru Cíl projektu n hlavním cílem projektu je vytvořit komplexní e-learningovou aplikaci pro výuku vybraných metod projektového řízení podniku; n prvním dílčím cílem je vytvořit internetovou výukovou aplikaci pro výuku základů projektového řízení; n druhým dílčím cílem je vytvořit internetovou verzi simulační manažerské hry zaměřenou na projektové řízení. Postup realizace Přijaté předpoklady n úvodní teoretický kurz bude zaměřen na oblast řízení (jednotlivých) projektů; n vytvořené softwarové komponenty musí splňovat kritérium univerzálnosti; n podmínka minimalizace nároků na vybavení na straně účastníků kurzu. n obsahově převezmeme již používaný projekt svatby obchvatu silnice, který bude doplněn o nové (dosud nepoužívané) aspekty; Postup realizace Obsahová stránka simulační manažerské hry n Cílem první části hry je naplánovat průběh stavby silničního obchvatu podle projektu investora. n Cílem druhé části hry je realizovat celou stavbu v souladu se známými technologickými podmínkami podle schváleného harmonogramu průběhu stavby. n Hlavní změny n způsob plánování kapacit (přidělování pracovních čet); n zahrnutí plánování rizik (stochasticita modelu); n technologie (dělené činnosti); n způsob plánováni finančních toků (změny v úročení). Přínosy n zkvalitnění výuky na našem oboru n z hlediska obsahového = zlepšení uplatnění absolventů na trhu práce n z hlediska didaktického – použití aktivních metod výuky n možnost zapojení externích hráčů (mimo ESF) n možnost komerčního využití Závěr Děkujeme za podporu projektu. Díky za pozornost a rádi odpovíme případné dotazy. Praktická ukázka www.econ.muni.cz/~promis