Zápis z Rady Ústavu antropologie dne 11. 4. 2016 Členové Rady: Prof. Svoboda, Prof. Malina, Doc. Králík, Dr. Urbanová, Mgr. Mořkovský Členové ústavu: Prof. Unger, Dr. Sázelová, Dr. Pěnička, Mgr. Jurda, Zelenáková Program: 1. Stěhováni ÚA 2. Informace z RKD 3. Rozpočet 4. EVAK 5. Centrum transferu technologií 6. Databáze oborů 7. Katalog v ISU 8. Doktorandský seminář 9. Státní zkoušky 10. Bezpečnost práce 11. Provozní záležitosti 1. Stěhování ÚA Na RKD bylo v zásadě odsouhlaseno stěhování ÚA do areálu PřF na Kotlářské ulici. Harmonogram bude upřesněn. 2. Informace z RKD Prof. J. Svoboda podal informace z RKD ohledně stanoviska děkana k přesunu některých pravomocí z děkanátu na rektorát. 3. Rozpočet Mgr. T. Mořkovský informoval o výši rozpočtu pro rok 2016. Členům ÚA se připomíná důležitost podávání grantů GAČR a jiných agentur. 4. EVAK Akademičtí pracovníci byli seznámeni se způsobem hodnocení (EVAK, výuka, RIV body). V tomto roce zůstává VP beze změn. 5. Centrum transferu technologií Mgr. T. Mořkovský seznámil s informacemi o možnostech podpory ze strany CTT, které zazněly při schůzce s paní dr. Nejezchlebovou. 6. Databáze oborů Rektorát MU připravuje databázi oborů – spolupráci s rektorátem zajišťuje doc. M. Králík. 7. Katalog v ISU Katalog upraven a zkontrolován – Mgr. T. Mořkovský 8. Doktorandský seminář Oborové radě zašle pozvánku na doktorandský seminář dne 30. 5. 2016 prof. J. Malina. Zápis z minulého doktorandského semináře rozešle účastníkům Mgr. T. Mořkovský. 9. Státní zkoušky Státní magisterské zkoušky proběhnou 22. 6. 2016, státní bakalářské zkoušky 23. 6. a 24. 6. 2016. Přijímací řízení do DSP bude 22. 6. 2016 10. Bezpečnost práce Školení bezpečnosti práce probíhá 7. a 14. 4. 2016 – Dr. R. Pěnička. Kontrola BP bude 18. 4. 2016. 11. Provozní záležitosti Výběrové řízení na kontejnery zajistí Mgr. T Mořkovský dle požadavků Mgr. M. Jurdy. Příští porada ÚA bude 25. 4. 2016 v 10. hod. Zapsala: Dana Zelenáková