Zápis z Rady Ústavu antropologie dne 21. 11. 2016 Členové Rady: Prof. Svoboda, Prof. Malina, Doc. Sázelová, Mgr. Mořkovský Členové ústavu: Prof. Unger, Dr. Jurda, Dr. Pěnička, Zelenáková Program: 1. Nábytek – budova 2, Kotlářská 2. Čerpání finančních prostředků 3. Knihovna ÚA – stěhování 4. Stáž vhodná pro studenty z USA 5. Termíny pro závěr roku 2016 (ekonomické a personální odd.) 1. Nábytek – budova 2, Kotlářská Mgr. T. Mořkovský informoval o probíhající přípravě návrhů vybavení nábytkem v budově 2. Po 30. listopadu bude upřesněn termín stěhování (předpokládá se přelom ledna a února). 2. Čerpání finančních prostředků Mgr. T. Mořkovský podal informaci o čerpání finančních prostředků roku 2016 na ÚA, z fondu FRVŠ a grantů. Budou také čerpány prostředky z fondu provozních prostředků. 3. Knihovna ÚA – stěhování Dr. R. Pěnička byl pověřen jednáním s Ústřední knihovnou o předání knihovního fondu ÚA. 4. Stáž vhodná pro studenty z USA Prof. Kanický – pozvání studentů vyřizuje dr. M. Čuta. 5. Termíny pro závěr roku 2016 (ekonomické a personální odd.) Do 30. 11. 2016 odevzdání na EO veškerých dokladů k proplacení z grantů + poslední zálohové faktury. Do 12. 12. návrhy na odměny a dohody. Do 12. 12. odevzdat poslední účtenky k drobnému nákupu na sekretariát. Do 14. 12. dopoledne odevzdat doklady k docházce (dovolenky) na sekretariát. Je nutné vyčerpat veškerou dovolenou roku 2016. Do 15. 12. odevzdat poslední faktury. Zapsala: Dana Zelenáková