Zápis z Rady Ústavu antropologie dne 4. 9. 2017 Členové Rady: Prof. Svoboda, Prof. Malina, Doc. Králík, Doc. Sázelová, Doc. Urbanová, Mgr. Mořkovský Členové ústavu: Prof. Unger, dr. Čuta, dr. Jurda, dr. Pěnička, Zelenáková Program: 1. Příprava akreditace studijního programu 2. Zpráva o udržitelnosti OPVK 3. Inventarizace 4. Spolupráce s Archeologickým ústavem AV ČR 5. Rozvrh 6. TAČR 7. Doktorandi – studium 8. Schůzka s doktorandy 9. Provozní záležitosti 1. Příprava akreditace studijního programu Proces probíhá na úrovni MU. ÚA navrhne hodnotitele oboru. V diskusi navrženi kandidáti, zatím se jako nejvhodnější jeví prof. Bernasovský. 2. Zpráva o udržitelnosti OPVK Obdrželi jsme připomínky ke Zprávě o udržitelnosti OPVK – vyřizuje Mgr. T. Mořkovský 3. Inventarizace Inventarizační komise ÚA bude ve složení Mgr. T. Mořkovský (předseda), dr. R. Pěnička a D. Zelenáková. Školení k inventarizaci proběhne 27. 9. 2017 – D. Zelenáková. 4. Spolupráce s Archeologickým ústavem AV ČR Prof. J. Svoboda pozve na neformální schůzku o možné spolupráci nového ředitele Archeologického ústavu AV ČR v Brně dr. L. Poláčka a dr. B. Komoroczyho. 5. Rozvrh Je zveřejněn aktuální rozvrh. 6. TAČR Dr. Králík informoval o přípravě projektu TAČR. 7. Doktorandi – studium Bude povoleno prodloužení studia Mgr. Švecovi. Mgr. Jurkovičová končí doktorandské studium na ÚA a bude studovat na Lékařské fakultě, dokončení projektu FRMU s ní projednají Mgr. T. Mořkovský a doc. S. Sázelová. 8. Schůzka s doktorandy Schůzka s doktorandy proběhne 18. 9. 2017 – zajistí Mgr. T. Mořkovský. 9. Provozní záležitosti a) Dr. M. Jurda oznámí doktorandům, kteří jsou zodpovědní za IT provoz, aby zajistili instalaci nového počítače u prof. J. Svobody, scanneru na sekretariátě a další kontroly zařízení v kancelářích. b) Nové klíče od jednotlivých místností by měl předat pan Kopeček do začátku semestru. c) Budou odklizeny bedny s knihami z chodby. d) Příští Rada ÚA bude 18. 9. 2017 v 9.30 hod.