1 / 2 Opatření Univerzitního centra Telč Masarykovy univerzity č. 2/2020 ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ V SOUVISLOSTI S NÁKAZOU COVID-19 NA HOSPODÁŘSKÉM STŘEDISKU UNIVERZITNÍ CENTRUM TELČ (ve znění účinném od 10. srpna 2020) Podle čl. 15 Organizačního řádu Masarykovy univerzity vydávám toto opatření: Článek 1 Úvodní ustanovení Toto opatření stanoví za účelem ochrany zdraví zaměstnanců Univerzitního centra Masarykovy univerzity v Telči (dále jen „HS UCT“), jakož i za účelem splnění prevenční povinnosti a povinností plynoucích z aktuálních právních předpisů, v souladu s veřejným zájmem podle čl. 6 odst. 1 písm. d), e), f) a čl. 9 odst. 2 písm. g) Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), povinnosti zaměstnanců HS UCT a postup při zpracování osobních údajů zvláštní kategorie zaměstnanců HS UCT. Článek 2 Povinnosti zaměstnanců HS UCT (1) Všichni zaměstnanci HS UCT jsou povinni bez zbytečného odkladu informovat ředitele HS UCT: a) o nařízení nebo doporučení karantény nebo izolace své osoby, b) o skutečnosti, že žijí ve společné domácnosti s osobou, která byla pozitivně testována na SARS-CoV-2, c) o skutečnosti, že žijí ve společné domácnosti s osobou, které byla nařízena karanténa nebo izolace, d) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, která byla pozitivně testována na SARS-CoV-2, e) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, které byla nařízena karanténa nebo izolace, f) o skutečnosti, že přišli do styku s osobou, u které je pravděpodobná nákaza (písm. a) až f)), g) o testování své osoby na SARS-CoV-2 v souvislosti s body a) až f) a jeho výsledku. (2) Všichni zaměstnanci HS UCT jsou dále povinni informovat ředitele HS UCT bez zbytečného odkladu po zjištění o změně skutečností uvedených v odstavci 1 (např. nové testování, ukončení karantény nebo izolace). (3) Povinnost dle odstavce 1–2 splní zaměstnanci HS UCT nahlášením uvedených skutečností řediteli HS UCT formou zaslání e-mailové zprávy. 2 / 2 Článek 3 Povinnost ředitele HS UCT (1) Ředitel HS UCT o zjištěných skutečnostech (dle čl. 2 odst. 1) bez odkladu informuje vedoucího provozního odboru RMU a manažerku krizového řízení, BOZP a PO. (2) Ředitel HS UCT v součinnosti s vedoucím provozního odboru RMU a v součinnosti s manažerkou krizového řízení, BOZP a PO, případně v součinnosti s KHS, vyhodnotí zjištěné informace a nařídí konkrétnímu zaměstnanci příslušná opatření. Článek 4 Závěrečná ustanovení (1) Výkladem jednotlivých ustanovení tohoto opatření pověřuji Kamila Mrkvičku. (2) Toto opatření náleží do oblasti metodického řízení „Bezpečnost a ochrana zdraví při práci, požární ochrana a příprava krizového řízení“. (3) Kontrolu dodržování tohoto opatření provádí Kamil Mrkvička. (4) Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu. (5) Toto opatření nabývá účinnosti dnem 10. srpna 2020. Jaroslav Makovec Ředitel HS UCT V Telči dne 10. srpna 2020