Seminar work, I/2 2005 Work out a set of business letters according to the instructions stated below. The letters must include all particulars of business correspondence and must be handed in printed. Present the correspondence as a logical series of written communication between two companies, each letter as a reply to the one that preceded. Chose or make up the name of a Czech company that will be doing business with a British one. It is up to you to decide what the companies will be dealing in. I. Inquiry II. Offer III. Order IV. Confirmation of order and transaction V. Complaint VI. Dealing with complaint and invitation I. Navažte kontakt s firmou, o jejíž výrobky má vaše firma zájem. Uveďte, jakým způsobem jste se o firmě dozvěděli (veletrh, inzerce, další obchodní partner atd.) Vyžádejte si katalog výrobků, ceník, bližší informace ohledně platby, dodací lhůty pro zahraničí apod. II. Odpovězte na dotaz, poděkujte za zájem a specifikujte vaše výrobky. Upřesněte podmínky plateb a dodání, které jsou stanoveny pro zahraniční odběratele, zda poskytujete slevu na větší množství odebraného zboží. Přiložte požadované materiály a vyjádřete naději na budoucí spolupráci. III. Zadejte objednávku, potvrďte způsob platby. IV. Potvrďte příjem objednávky, specifikujte ji. V. Napište stížnost (např. počet kusů dodaného zboží se liší od počtu uvedeného v objednávce, zásilka přišla poškozená apod.) a žádejte její rychlé vyřízení. Odvolejte se na objednávku (bod III). Jelikož objednané zboží naléhavě potřebujete, bude nutno vyexpedovat zboží ve vámi požadovaných parametrech během jednoho týdne. VI. Vyřiďte stížnost. Přijměte svou vinu, navrhněte řešení. Ujistěte českou firmu, že uděláte vše, aby dostala objednané zboží v co nejkratší době. Vysvětlete, proč byla zásilka chybná. Vyjádřete naději, že vzniklá nepříjemnost neohrozí další možnou spolupráci. Pozvěte představitele firmy na prezentaci nenovějšího typu produktu do sídla firmy. Deadline: 28^th April 2005