Marketing v EU

Blok 1

 

Cíle

Cílem prvního bloku je získat rámcové poznatky o fungování trhu EU jako celku a specifikách fungování jednotlivých trhů EU, které jsou dány působením různých faktorů prostředí v daných zemích. Tyto faktory i rámcové podmínky fungování EU mají výrazný vliv na marketingové řízení podniků a podnikatelé i marketéři by je měli znát.

Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)

Forma zátěže
 

počet opakování

hodin

celkem

příprava na přednášku a tutoriál

        1

       4

       4

přednáška a tutoriál

        1

       4

       4

autokorekční cvičení

        1

       2

        2

příprava POT

        1

       16

       16

seminární práce - dotaznĂík

        1

        6

         6

celková pracovní zátěž

 

 

    10 -  32

 

 Způsob studia

Na setkání v rámci prvního studijního bloku doporučujeme nastudovat doporučené zdroje (viz Kapitola 1-4), které slouží také jako podklad pro autokorekční testy a Vaši přípravu na zkoušku.

Kapitola 1
Kapitola 2
Kapitola 3
Kapitola 4