Marketingové řízení pojišťoven Marketingové řízení pojišťoven q Definice marketingu. q Příklad změn na pojistném trhu České republiky. q Přehled autorů zabývající se předmětnou problematikou. q Základní a dílčí strategie komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 55, 56 – 57, 57 – 59, 59 - 61 Marketingové řízení pojišťoven q Vývojové stupně marketingu podle H. Mefferta. q Marketingové řízení podle P.Kotlera. q Rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí podle P. Kotlera. q Marketingové řízení komerční pojišťovny. Blíže viz MŘKP s. 62, 63, 64 Marketingové řízení pojišťoven q Finanční analýza. q SWOT analýza. q Analýza životního cyklu pojistného produktu. q Analýza nákladů pojistného. Blíže viz MŘKP s. 69, 70 Marketingové řízení pojišťoven q Matice růstu a podílu. q Matice atraktivity oboru a pozice podniku. q Matice přežití. q Benchmarking. q Balanced Scorecard. q Výběr strategie. Blíže viz MŘKP s. 71, 72 – 73, 74