Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven qDefinice marketingu. qPříklad změn na pojistném trhu České republiky. qPřehled autorů zabývající se předmětnou problematikou. qZákladní a dílčí strategie komerční pojišťovny. q ¡Blíže viz MŘKP s. 55, 56 – 57, 57 – 59, 59 - 61 q ¡ ¡ ¡ ¡ q q q Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven qVývojové stupně marketingu podle H. Mefferta. qMarketingové řízení podle P.Kotlera. qRozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí podle P. Kotlera. qMarketingové řízení komerční pojišťovny. ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 62, 63, 64 ¡ Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven qFinanční analýza. qSWOT analýza. qAnalýza životního cyklu pojistného produktu. qAnalýza nákladů pojistného. ¡ ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 69, 70 ¡ ¡ Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven qMatice růstu a podílu. qMatice atraktivity oboru a pozice podniku. qMatice přežití. qBenchmarking. qBalanced Scorecard. qVýběr strategie. q ¡Blíže viz MŘKP s. 71, 72 – 73, 74 ¡ ¡ ¡