BPR_PCRU Projekt cestovního ruchu, jaro 2017 Seminář 2: Tvorba dotazníku 1 ÚKOLY Pro potřebu analýzy poptávky cestovního ruchu a následné tvorby produktu cestovního ruchu je nezbytná realizace marketingového šetření, které zahrnuje dotazníkové šetření, jehož cílem je získat informace o preferencích respondentů s návštěvou České republiky. Respondenty jsou studenti Univerzity Jižní Karolina. V rámci týmové spolupráce studenti vytvoří dotazník obsahující návrh otázek, a to včetně variant odpovědí (v případě uzavřených otázek), které zjistí následující: • Psychografický profil respondentů (co ovlivňuje jejich způsob cestování): o Obecnější profil (viz Canada, Travel Quiz), o Motivace a aktivity během pobytu v destinaci (jaké faktory hrají roli při výběru destinace, tj. České republiky); • Asociace a očekávané respondentů spojené s Českou republikou. Vypracovaný návrh nejlépe už v ANGLIČTINĚ kompletního dotazníků, tj. včetně variant odpovědí, mít s sebou ve výuce!!!! Literatura k prostudování: Canada Travel Quiz. http://quiz.canada.travel/caen?partnerid=749&campaignid=&customerid=&mode=2&_ga=1.107498114.12499 51189.1487076916 Řezanková, H.: Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha: Professional Publishing, 2007. 212 s. ISBN 978- 80-86943-49-8