Masarykova univerzita, Centrum jazykového vzdělávání CONVERSACIONES TELEFÓNICAS I. Vendedora telefónica atiende a un cliente difícil https://www.youtube.com/watch?v=G0KisoxpgnA Describe el transcurso de la comunicación. Haz un resumen. ¿Qué era lo más difícil para la vendedora? ¿Qué harías tú en lugar de la vendedora? 2/2 II. VE EL VÍDEO Y TRADUCE LAS EXPRESIONES ABAJO https://www.youtube.com/watch?v=yRt9qtFyrNc Hablando por el móvil Není signál…………………………………………………………. Nepřijatý hovor…………………………………………………. Telefon nezvonil……………………………………………….. Telefon v režimu bez vyzvánění/ klid…………………………………………………… Nemít kredit………………………………………………………. Dobít kredit……………………………………………………….. Vzít telefon/odpovědět………………………………………. Volaný s někým právě hovoří……………………………………………………………… Zavěsit………………………………………………………………… Nabít telefon/slabá baterka……………………………………………………………….. Paušální základní tarif…………………………………………………………………………. Znovu vytočit číslo……………………………………………….. Hovor padá do schránky………………………………………. Nechat vzkaz………………………………………………………… Zavolat někomu zpátky……………………………………………