ll. Druhý krok: Koučpožádá klienta, aby přešel na papír s označení,,Realista". Koučse ptá: Jak můžetezískat to, po čemtoužíte? Jaké kroky pro to musíte podniknout? Koučdál pobízí: Řekněte víc. Jak ještě to mŮžete získat? Popište detailně svoje kroky. Vystoupí-li klient z ,,realistického" stavu, a stane se z něj snílek nebo kritik, kouČ,kouČjej přetáhne na správný papír, kde si klient přeorganizuje své otázky . Potom jej koučopět vyzve, aby se přesunul na ,,Realistovu" pozici a opakuje svou otázku ,,jak ?". Jak konkrétně bude nápad realizován? Co musíte udělat neidříve? Co potom? A dále? Co všechno se musí stát, abyste dosáhl cíle? Kdo? Kdy? Kde? Jak? - lll. Třetí krok Koučpožádá klienta, aby se postavil na papír s označením,,Kritik". Koučklade otázky z různých úhlůpohledu, cožusnadňuje navození stavu kritika. Vhodné jsou otázky typu: Předpokládejme, že.... Např.:Na chvíli se vžiite do pozice bankovního úředníka,ktený má vaši žádost schvalovat, co by asi řekl? Konkurenčníprodukt má výhodu, co uděláte? Co mŮže zastavit realizacitohoto proiektu ? Koučdále povzbuzuje: Řekněte víc. Co ještě by vám mohlo zabránit v realizaci toho proiektu? 3\