Koučmůžeklienta podle potřeby přesunout na realistovu pozici a poŽádat jej o řeŠení nově objevených přesvědčení, problémůa překážek. Pokračuje v přesouvání mezi pozicemi ,,Realista" a ,,Kritik" podle toho, jak se otázky objevují a jak jsou řeŠeny. Jak jdou všechny částiprojektu dohromady? Které částijsou v nerovnováze? Kteréčástiprojektu nejsou v souladu s celkovým cílem projektu? Jak realistický je časovýplán? pročje každýkrok nutný? Pročby se někdo vašemu plánu bránil? Komu vyplynou z realizace projektu nějaké problémy? Jakéto mŮŽe mítdŮsledkY? Kdo je klíčorrýpro výsledný efekt vašeho nápadu ? Jaké rná tento člověk potřeby a touhy? Kde a kdy a za jakých podmínek byste nechtěl svůinápad realizovat? Co v projektovém plánu chybí? lV. Čtvrtýkrok Shrnutí Klient i koučvystoupí z ,,koučovacíhoprostoru" a cvičeníprodiskutují. Literatura: http:llwww.wiredportfolio.com/blog/wp-content/uploads/2008/10/DisneyPaper.Pdf 4\