Fáze koučovací schůzky Fáze Navázání kontaktu Koučovací kontrakt G (Cíl) R (Realita) O (Možnosti) W (Akce) Zhodnocení schůzky Popis fáze Co se právě teď děje? Jaké jsou možnosti? Co skutečně uděláte? Jaký mělo koučování přínos? Co chcete? Navázání reportu Vymezení Pozitivně formulovaný Naladění se na klienta koučovacího rámce Pod kontrolou klienta SMART Typické Máme 1 h na koučování… Co chcete dosáhnout? Jaká je realita? Popište současný Jaké možnosti řešení máte? otázky Jaký by byl nejlepší Čeho chcete dosáhnout stav? Jaké zdroje můžete využít? výsledek této schůzky? dlouhodobě? "Kdo a co ovlivňuje situaci (přímo," Co byste ještě mohl udělat Na čem chcete pracovat? Jaké jsou širší souvislosti? nepřímo) dalšího? Co je pro vás v tuto chvíli "Zkuste si představit, že jste u cíle," "Co se stane, když dosáhnete cíl?" "Kdybyste věděl, že neprohrajete," nejdůležitější? "jak to vypadá, co vidíte, slyšíte," "Co se stane, když cíle " co byste udělal? "cítíte při představě, že jste u cíle?" nedosáhnete? Co nejsnazšího můžete udělat? Kdy chcete dosáhnout vašeho Co jste dosud udělal pro dosažení Co nejbláznivějšího můžete cíle? cíle? udělat? Jak moc máte splnění cílů pod Jaké účinky to mělo? Co zcela samozřejmého můžete kontrolou? Jaké jsou hlavní otíže při postupu udělat? Jak moc ovlivní splnění cíle vaše vpřed? "Kdo by věděl, jak to udělat? Co by" okolí? Jaké zdroje máte k dispozici? dělal? Jak moc je dosažení cíle pro vás Čeho se můžete vyvarovat? důležité? "Jaké jsou odpovědi, které vás" napadly….a kterým jsi se vyhnul? Jaké jsou ještě dlaší možnosti řešení? Jaké jsou ty nejlepší možnosti? "Otevřené otázky / Představte si že… (posun v čase, osobně, systému)" Techniky Škálování a nástroje Logické úrovně Kolo hodnot Strategické plánování dle Walta Disneyho