q1 hory2 q q HISTORIE KOUČINKU A HLAVNÍ PŘEDSTAVITELÉ qMilada Blažková q 2013/14 q q2 qTimothy Gallwey timothy_Gallwey C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\Tenis.jpg C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\gallwey kopie.jpg q*1938 qSan Francisco USA_vlajka q3 qSir John Whitmore john-whitmore q*1929 qautomobilový závodník C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\auto_zavody.jpg C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\Vlajka_velke_brtanie.jpg q4 qMarylin Atkinson marilyn_atkinson_leadership_development C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Milada\books-on-coaching_Atkinson.jpg qwww.erickson.edu C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\kanadska_vlajka.jpg q5 q Koučování q orientované do budoucnosti q orientované na výsledky q orientované na rozvoj a růst q orientované na pozitiva qFUTURE qSOLUTION q+ q q6 q model GROW q J. Whitmore, T. W. Gallway, M. Atkinson qDva základní koučovací přístupy q q systemický přístup – rozhovor s cirkulárními otázkami, q S. de Shazer, I. K. Berg, K. Ludewig, P. Parma q7 Model GROW qTimothy Galway o o o o o USA_vlajka o Sir John Whitomore q Marlyn Atkinson C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\kanadska_vlajka.jpg C:\Documents and Settings\Jitka Hamerníková\Dokumenty\Obrázky\Vlajka_velke_brtanie.jpg q8 q Americká škola , Solution focused brief theraphy q (krátká terapie orientovaná na řešení) q Steve de Shazer a Insoo Kim Berg q qSystemický koučink q q Německá škola - hamburská – systemische Therapie, q Kurt Ludewig q q Novozélandská škola – narrative theraphy, q M. White, D. Epson USA_vlajka Nemecko-vlajka New_zeland_vlajka q9 q q na začátku je pracovní stanovení „zakázky“ q - co přesně chce koučovaný řešit q - „10“ q - měřitelně popsaný výsledek qKoučovací rozhovor q Má pevná pravidla: q q q na konci - první krok řešení q stopy q jaký mám z rozhovoru užitek