q1 q q qNÁSTROJE KOUČOVÁNÍ q qMilada Blažková q2013/14 q q2 qNástroje koučování q vytváření vztahu- raport Emons q3 q otázky otazniky qNástroje koučování q4 qNástroje koučování q aktivní naslouchání ucho q5 qNástroje koučování q poskytování a přijímání zpětné vazby šipka q6 qNástroje koučování q přerámování preramovani q7 qNástroje koučování q zacházení s chybami zmrzlina červená_karta červená ponožka q„Chcete uspět? Zdvojnásobte počet svých neúspěchů!“ q Thomas Watson – zakladatel IBM q8 qNástroje koučování q návrhy řešení plan q9 qNástroje koučování q mentální techniky premysleni qVizualizace qMentální techniky např. Anthony Robinse Vizualizace q10 q cirkulární dotazování qTechniky dotazování q zhodnocení pozitiv q technika zázračné změny q kouzelník q„Logika tě dostane z bodu A do bodu B. qPředstavivost tě dostane všude.“ q Albert Einstein q reflektující tým q externalizace problému q11 q vytváření vztahu qZáklady koučování – nástroje qShrnutí q otázky q aktivní naslouchání q poskytování a přijímání zpětné vazby q mentální techniky q návrhy řešení q zacházení s chybami q přerámování q Emons q otazniky ucho červená ponožka preramovani plan premysleni šipka metamodel jazyka sdělení vzájemných očekávání q12 q q na začátku je pracovní stanovení „zakázky“ q - co přesně chce koučovaný řešit q - „10“ q - měřitelné popsaný výsledek qKoučovací rozhovor q Má pevná pravidla: q q q na konci - první krok řešení q stopy q jaký mám z rozhovoru užitek q13 qVšichni vědí, že dělám, co mohu. q qCvičení: qDle Haberleitner qVytvořte k následujícím tvrzením otázky, abyste o těchto výrocích získali co nejvíce informací. qNutí mě, abych byl nekompromisní.