Seznam doporučené literatury k předmětu MKH_MAR2 – Marketing 2 * Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. * Strategické řízení značky. Edited by Kevin Lane Keller. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481. * Buttle, Francis. Customer relationship management :concepts and tools. 1st ed. Amsterdam : Elsevier, 2004. xviii, 359. ISBN 0-7506-5502-X. * Ftorek, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění. 2., rozš. vyd. Praha : Grada, 2009. 195 s. ISBN 978-80-247-2678. * Telemarketing v praxi :jak profesionálně telefonovat se zákazníky. Edited by Květoslava Santlerová. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 222 s. ISBN 978-80-247-1536. * Nash, Edward. Direct marketing. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2003. xxxiv, 604. ISBN 80-7226-838-4. * Marketing management. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 10. rozš. vyd. Praha : Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.