Pracovní list: Marketingový plán kampaně pro produkt Grand Tour Cíl: Navrhnout komunikační mix pro propagaci produktu Grand Tour Výstupem práce bude ppt prezentace v rozsahu cca 25 slidů, která bude rozdělena na dvě části: - Obecná část – pro všechny skupiny stejná. Zde si definujete základní strategii destinace (výběr produktového mixu, cílových skupin, konkurenční výhody, základní komunikované hodnoty destinace) - Část specifická – zaměřená na vaše téma, ale logicky propojená s obecnou částí. To znamená, že si vyberete jednu z cílových skupin (popř. jejich shluk) a předmětné produkty CR a ty dále zpracováváte v daném tématu. Obecná část Krok 1: Identifikovat konkurenci destinace ČR – nabízí obdobný produkt podobným cílovým skupinám návštěvníků. Krok 2: Definovat konkurenční výhody destinace (USP) – heslovitě. Ty následně využijete ve formulaci základních hodnot, na kterých stojí nabídka ČR. Krok 3: Vytvořit produktový mix destinace: základní marketingová téma a subtémata. Krok 4: Definovat cílové skupiny návštěvníků destinace podle geografických, demografických kritérií a kritéria podle účelu cesty. Krok 5: Vytvořit matici kombinující navržená marketingová témata s cílovými trhy. Část specifická Smyslem komunikace je oslovit potenciální návštěvníky, kteří mají o destinaci rámcovou představu. Česká republika patří mezi destinace, které uvažují v rámci svého rozhodování o volbě dovolené. Předmět komunikace: Celkový rozpočet: 20 mil. Kč Cílové skupiny: a) Konečný návštěvník (může být více než 1) b) Zprostředkovatelé Komunikační sdělení: a) Komunikované hodnoty (kognitivní i holistické) b) Benefity pro návštěvníka c) Marketingový claim Návrh komunikačního mixu a časový harmonogram a) Celoroční aktivity Např. aktivity na webu, SEO, fotobanka, … b) Detailní časový plán a rozpočet Technika/nástroj I. II. III. IV. V. VI. VII. VIII. IX. X. XI. XII. Offline reklama Online reklama PR Podpora prodeje Vnitřní marketing Návrh dalších aktivit v následujících 3 letech.