ORGANIZACE VÝUKY Projekt systému řízení podniku MKH_EKRP pro semestr podzim 2020 Přehled tutoriálů předmětu (P 104) termín vyučující 1. tutoriál 9. 10. 2020 16:00 – 19:50 Blažek/Mikuš Cíle a struktura předmětu, návaznost na předměty, požadavky na ukončení, struktura a obsah seminární práce. Personální a správní funkce podniku. 2. tutoriál 30. 10. 2020 12:00 – 15:50 Mikuš Výrobní a zásobovací funkce podniku. Procesní mapy a technická funkce 3. tutoriál 20. 11. 2020 16:00 – 19:50 Marciánová Landa Odbytová funkce podniku Ekonomická funkce podniku 4. tutoriál 18. 12. 2020 12:00 – 15:50 dle vyžádání online Konzultace I - všechny týmy 5. tutoriál 9. 1. 2021 8:00 – 11:50 dle vyžádání online Konzultace II - všechny týmy Textové pole: OBECNÉ INFO Podmínkou úspěšného absolvování předmětu je zpracování a obhájení projektu systému řízení fiktivního podniku. Projekt je výsledkem práce studentského týmu. Informace k organizaci kurzu: další informace budou sděleny v průběhu prvního tutoriálu 9. 10. 2020. Kurz má hodinovou dotaci 20 hodin. 1. - 3. tutoriál – informační vstup do předmětu. 4. a 5. tutoriál proběhnou konzultace I. a II. Textové pole: 1. a 2. a 3. TUTORIÁL Nejpozději do 30. 10. 2020 musí být vytvořeny týmy. Každý tým si zvolí svého vedoucího, který plní funkci koordinátora práce týmu a mluvčího týmu. Seznam lidí tvořících tým s názvem týmu (dle názvu podniku v projektu) vloží kterýkoliv člen týmu do IS do odevzdávárny předmětu, resp., v případě technických problémů se vkládáním, pošle na IS email Dr. Mikuše – preferenčně MS Teams nebo případně email 62765@mail.muni.cz. Nejpozději do 30. 10. 2020 se každý tým musí přihlásit na termín první i druhé konzultace prostřednictvím IS MU. Nejpozději do 30. 10. 2020 každý tým musí vložit zadání podniku do IS (vzor zadání je v příkladu NÁBYTEK – bližší vysvětlení bude poskytnuto na 1. tutoriálu). Zadání bude posuzováno a schvalováno vyučujícími. Tým bude tvořen max 8 lidmi. Na první straně projektu bude jasně uvedeno, kdo byl autorem které části projektu. Každý tým musí 2´ konzultovat výsledky průběhu práce a to tak, že první konzultace se uskuteční na 4. tutoriálu, druhá konzultace na 5. tutoriálu. Účast všech členů týmu na konzultacích je nutná! (A vězte, že Vám pomůže ke zdárnému ukončení předmětu). Písemné materiály je nutné vkládat do IS – odevzdávána k předmětu - nejpozději 2 dny před termínem konzultací. Vzhledem ke současné situaci budou do studijních materiálů předmětu nahrány přednášky, které byly nahrány v rámci prezenční formy studia. Termíny tutoriálů však jsou vyhrazeny pro Vás k pokládání dotazů k předmětu, probíraným tématům a přednáškám. V času konzultačních tutoriálů pak probíhají volitelné konzultace v prostředí MS Teams. První organizační přednáška proběhne online v MS Teams. Textové pole: 4. a 5. TUTORIÁL Konzultace I: Projednání první verze projektu. Jedná se o text o rozsahu minimálně 20 stran obsahující: - zadání projektu - základní schéma podnikových procesů - podnikové funkce (rozpracované alespoň v hrubých rysech), zejména: o výrobní funkci o odbytovou funkci o zásobovací funkci - předběžné organizační schéma V textu je vhodné uvést odkazy na použité zdroje (tj. např. na publikace a co bylo použito), metody, přístupy - postupy z teorie aplikované do projektu budou obsahem kolokvia. Konzultace II: Projednání druhé verze projektu (předběžné verze hotového projektu). Jedná se o text o rozsahu minimálně 60 stran postihující všechny podstatné části projektu a respektující závaznou strukturu projektu. Jako vzor struktury, grafické úpravy, formátování apod. je vhodné využít publikaci „Projekt systému řízení podniku. Vzorový projekt Nábytek“ dostupnou ve studijních materiálech předmětu v IS. Je třeba rovněž respektovat obecné formální požadavky na závěrečné práce uvedené zejména v manuálu studenta ESF MU dostupné na www.econ.muni.cz/t619 Závazný vzor titulní strany je uveden ve studijních materiálech předmětu v IS. Textové pole: UKONČENÍ Kolokvium Na kolokviu se obhajuje hotový projekt. Rozsah hotového projektu je cca 90 stran bez příloh. Musí postihovat všechny předepsané části projektu a respektovat závaznou strukturu projektu. Termín předložení hotových projektů – do odevzdávárny v IS – 10. 1. 2021 23:59 hod. Ve vytištěné podobě se projekt neodevzdává. Kolokvia se zúčastní všichni členové týmu. Je třeba, aby si každý účastník kolokvia sebou vzal projekt v elektronické nebo tištěné podobě. Termíny kolokvií budou vypsány do 16. 12. 2020. Předtermíny vypsány nebudou. Na kolokviu je vyžadován společenský oděv.