Úvod do MS Dynamics NAV Analýzy prodeje Ing.J.Skorkovský,CSc. MASARYK UNIVERSITY BRNO, Czech Republic Faculty of economics and business administration Department of corporate economy Úvodní definice •Analýzy prodeje umožnují na základě nastavení řádků a sloupců s pomocí přednastavených možností parametrických souborů generovat obchodní analýzy bez použití programovacích technik •V demo databázi je nastaveno několik modelů, které je možno používat jako inspiraci po vytváření vlastních sestav • • Vytvoření jednoduché analýzy I. (Zákazníci) Nastavení řádků viz další snímek Nastavení řádků Nastavení sloupců Nastavení sloupců Analýza prodeje ESF PIS-2 Analýza prodeje ESF PIS-2 Vytvoření jednoduché analýzy II. (Zboží) Nastavení řádků analýzy zboží Nastavení sloupců analýzy zboží Analýza zboží Vytvoření jednoduché analýzy III. (Skupiny zboží) Hodnoty dimenzí Dimenze V rámci příkladu se přiřadily dimenze vybraným položkám zboží (Panel, Stůl, Židle, Skříně) Domácí studium Nastavení zásob Domácí studium Přiřazení dimenzí nábytku Obdobným způsobem přiřadíme hodnoty dimenzí jako jsou skříně nebo panely Domácí studium Prodejní objednávka zajišťující data pro model analýzy skupin zboží •Prodejní řádek •Položky zboží a položky dimenze Domácí studium Nastavení řádků analýzy pro skupiny zboží Domácí studium Nastavení řádků analýzy Domácí studium Kód pohledu analýzy Po aktualizaci Domácí studium Přiřazení kódu pohledu analýzy •Je to potřeba udělat s pomocí ikony upravit seznam Domácí studium Nastavení sloupců Domácí studium Nastavení sloupců a typy analýz Domácí studium Analýza Domácí studium Konec analýzy prodeje