Zadání závěrečné práce – Výtvarná anatomie II Vaším úkolem je vytvořit charakter. Můžete použít hlavu, kterou jste v minulém semestru vymodelovali, části těl, které jste vytvořili v tomto semestru, můžete použít i části těl, které vymodelovali vaši kolegové a kolegyně a oči, které jste si vytvořili v rámci hodiny Výtvarné anatomie. Samozřejmě můžete jinak modelovat vše co potřebujete k vytvoření vašeho charakteru. Ošacení potom můžete vytvořit pomocí zkopírování části těl a použít modifikátory Push a Shell. Pokud budete chtít vytvořit nějaké ozdoby tak potom například pomocí základních tvarů nebo vytvořením křivky, převést na Editable a povelu Sweep. Nebo pomocí Loft v Compound Object. Celou práci ovšem musíte mít promyšlenou, předem byste měli vědět jak by měl váš charakter vypadat. Myslete na to co jsme si řekli o idealizaci, karikatuře, proporcích, módě. Nebojte se experimentovat a kombinovat typické znaky lidské, zvířecí, stroje atp. (Blížší vysvětlení najdete v wordovém souboru „Charakter“.) Při vytváření náhledů myslete na vše co jsme si říkali o osvětlení a kompozici a barevném schématu. Textury vytvářejte promyšleně, aby nepopíraly samotnou modelaci. Odevzdáte: Zdrojový soubor 3 náhledy JPEG Písemný popis vašeho charakteru nejméně na půl strany vycházející z vašich odpovědí na otázky v dotazníku, který dostanete poslední hodinu Anatomie. Práce odevzdejte do konce zkouškového období do odevzdávárny na ISu. Pokud má někdo závažný důvod a chtěl by odevzdat práci až na podzim, domluvte se se mnou. Ode mně máte k dispozici ve studijních materiály: Wordový soubor „Charakter“. Dotazník, který vám pomůže zformovat představu o vašem charakteru. Textury pro lidské a zvířecí charaktery. Složku „Inspirace“ kde najdete obrázky, které by vám mohly pomoci v orientaci a nasměrování pro hledání dalších referenčních materiálů. Pokud budete potřebovat nějaké další informace, najdete je v dalších učebních materiálech. Neváhejte mě kontaktovat mailem.