Základní pojmy OOP. Třída, objekt, jeho vlastnosti. Metody, proměnné. Konstruktory.
Obsah
1.
Úvod do objektového programování
2.
Třída, objekt, jejich vlastnosti
3.
Co je třída a objekt?
4.
Vlastnosti objektu (1)
5.
Vlastnosti objektu (2)
6.
Deklarace a použití třídy
7.
Příklad - deklarace třídy Person
8.
Příklad - použití třídy Person (1)
9.
Příklad - použití třídy Person (2)
10.
Vytváření objektů
11.
Shrnutí
12.
Proměnné
13.
Proměnné - deklarace
14.
Proměnné - datový typ
15.
Proměnné - jmenné konvence
16.
Proměnné - použití
17.
Proměnné - modifikátory přístupu
18.
Proměnné - použití (2)
19.
Metody
20.
Metody
21.
Metody - příklad
22.
Volání metod
23.
Volání metod - příklad
24.
Parametry metod
25.
Předávání skutečných parametrů metodám
26.
Příklad předávání parametrů - primitivní typy
27.
Příklad předávání parametrů - objektové typy (1)
28.
Příklad předávání parametrů - objektové typy (2)
29.
Návrat z metody
30.
Konstruktory
31.
Konstruktory
32.
Konstruktory (2)
33.
Přetěžování metod
34.
Přetěžování
35.
Přetěžování - příklad
36.
Přetěžování - příklad (2)
37.
Přetěžování - příklad (3)
38.
Odkazy na objekty (instance)
39.
Odkazy na objekty (instance)
40.
Přiřazování objektových proměnných
41.
Vracení odkazu na sebe
42.
Řetězení volání
43.
Statické proměnné a metody
44.
Proměnné a metody třídy - statické
45.
Příklad statické proměnné a metody