VB039 ­ Homework 9 To be brought to the lesson in the week November 28, 2007 ­ November 30, 2007 1. Studenti trvali na tom, aby jejich učitel napsal zadání úkolu co nejdříve, ale on byl neústupný (a phrase from the last lecture). 2. Věřilo se, že tento úkol nebude tak těžký jako minulý. 3. Počkal jsem na něj, až umučí toho studenta. 4. Slyšel jsi toho studenta tiše sténat? 5. Byl bys tak laskav a šel mu pomoci zemřít, aby se netrápil moc dlouho? 6. Zatímco jsem se snažil přesvědčit svůj prohlížeč, aby stáhl dlouhé video z placených stránek s pornografickou tematikou, uslyšel jsem ji, jak rozebírá můj pevný disk. 7. Přesvědčil jsem ji, aby si opravila syntaktické chyby ve své webové stránce. 8. Počkal jsem, až si sestrojí zásobníkový automat (push-down automaton) pro syntaktickou analýzu. 9. Ten automat se zdál být deterministickým. 10. Poprosil mě, jestli bych mu nemohl očistit ten nůž od krve. Doporučil mi, abych řekl ostatním, že se řízl. 11. Je mnoho lidí, kteří považují autora tohoto úkolu za nezodpovědného. The homework has to be brought to the lesson in writing. Student without homework is considered absent.