Jak v Seznamu přemýšlíme o produktech... Příběh aplikace Novinky pro iPhone Kdyby i ostatní média a vydavatelé místo toho, aby kopírovali zajeté a nudné koncepty zkusili vymyslet něco nového, jako to udělal Seznam, byla by to pecka. Robin Razska ***** Jedna reakce na Novinky pro iPhone za všechny Mixér.cz – přemýšleli jsme, jak co nejpohodlněji sledovat videoklipy přes Internet Nové Počasí.cz vám řekne, jak bude. Na vše ostatní je ČHMÚ Náš postup při navrhování nových produktů: Nové produkty objevujeme ve vášnivé diskuzi, ne v Balsamiqu nebo Photoshopu Zkoumáme téma a hledáme koncepty řešící reálné potřeby, které sami máme Drtivou většinu nápadů zahazujeme, protože odporují produktovému sedmeru Jak poznáme správný koncept? 1. Produkty navrhujeme pro sebe, nikoliv pro hypotetické uživatele 2. Řešíme reálné potřeby, které sami máme 3. Definujeme trh, místo abychom kopírovali zaběhnuté trendy a postupy 4. Za dobře odvedenou práci si říkáme klientům o adekvátní odměnu 5. Dáváme přednost kvalitě před kvantitou 6. Dbáme na vynikající uživatelský zážitek 7. Nelžeme Nejlepší koncept ověřujeme mnoha prototypy Prototypy nás vedou k optimálnímu uživatelskému rozhraní Výsledný produkt musí mít - Jednoznačný účel - Startovací minimum - Začátek-konec - Obsah na prvním místě