Co by měl obsahovat návrh hry ve stylu „One-pager“  Název hry  Rychlé shrnutí hry – max. pět řádků, které čtenáře navnadí a zároveň ho i uvede do "problematiky". o Příklad z praxe: "Be the first to survive the vicious maze of the Future Factory taken over by mad robots. What is waiting for you? The thrill & delight of fast-paced action in 3D. Rich & demanding gameplay of random-generated levels. An elaborate weapon & upgrade system. Think of it as an action RPG meets a twin stick shooter with perma-death constantly breathing at your neck."  Unique Selling Points o Proč má hra vzniknout? Co přinese nového? o Body, které jsou zcela ojedinělé a vysvětlují, proč se o hru budou hráči zajímat o Řiďte se pravidlem: „Méně je někdy více“ (1-2 body) o Příklad z praxe: "First rogue-like action shooter on your mobile!"  Key Features - klíčové vlastnosti, které hra má. Po přečtení by mělo být jasné o čem hra je. o Příklad z praxe:  Inspired by the legacy of Karel Capek’s work and dystopian future he imagined.  Detailed 3D graphics with hand painted sketches and backgrounds.  A highly dynamic action game with deep social and competitive elements.  Every play-through is different thanks to generated environments and a satisfying difficulty curve.  Dozens of AI patterns creating highly unpredictable and variable scenarios.  Pick up and play from the get go with a gradually increasing challenge. A console experience on mobile devices with demanding difficulty.  Další užitečné informace: o Cílova skupina hráčů o Cílová platforma či platformy o Technologie, na kterých hra vzniká (nejen Unity, ale např. i Photoshop, Blender apod.) o popis pěti minut hry (popis, ze kterého je jasné jak se to hraje) o Vizualizace – nákres, skica, render, … Mnohdy je jeden obrázek (např. vysvětlující specifickou herní mechaniku) lepší, než půl strany textu