Úvod do digitálního zpracování obrazu
07 Digitální geometrie
Cílem sedmého cvičení je naprogramovat značení 4-souvislých komponent
pomocí semínkového vyplňování a výpočet mapy vzdáleností se
šachovnicovou metrikou.
Materiály na cvičení: 07.zip
Odevzdávárna pro běžné odevzdání: Cvičení 07
Odevzdávárna pro opravné odevzdání: Oprava 07
Soubory k odevzdání: My_RegionLabeling.java, My_ChessboardDistanceTransform.java
Užitečné metody: getWidth(), getHeight(), getPixelCount(), get(), set(), min()
Typické chyby:
Materiály na cvičení: 07.zip
Odevzdávárna pro běžné odevzdání: Cvičení 07
Odevzdávárna pro opravné odevzdání: Oprava 07
Soubory k odevzdání: My_RegionLabeling.java, My_ChessboardDistanceTransform.java
Užitečné metody: getWidth(), getHeight(), getPixelCount(), get(), set(), min()
Typické chyby:
-
U
My_ChessboardDistanceTransform
dochází k přetečení hodnotyINFTY
, protože se nehlídá velikost ukládáného čísla při dopředném průchodu obrazovou doménou
- Zbytečná kontrola přetečení hodnoty
INFTY
u zpětného průchodu obrazovou doménou v rámciMy_ChessboardDistanceTransform
- Zbytečné volání
continue
nebobreak
místo logického převrácení podmínky -
Volání neefektivních metod
getPixel()
aputPixel()
místoget()
aset()