Didaktické principy tělesné výchovy pro ZŠ a S� 1. ročník (PJS) 1. Didaktika tělesné výchovy 1.1 Tělesná výchova 1.2 Didaktika tělesné výchovy, projekt výchovy a vzdělání, činnosti žáka, činnosti učitele, podmínky 1.3 Výzkumné metody v didaktice školní tělesné výchovy 1.4 Metody empirického výzkumu 2. Projekt vzdělání a výchovy ve školní tělesné výchově 2.1 Dokumenty projektu, učební plan, učební osnovy –curriculum 2.2 Cíle tělesné výchovy, klíčové kompetence 2.3 Učivo tělesné výchovy 2.4 Plánování ve školní tělesné výchově 3. Učitel tělesné výchovy 3.1 Struktura předpokladů a vlastnosti pedagoga, hodnotová orientace, pedagogické předpoklady 3.2 Soustava poznatků, vědomostí, praktických dovedností 3.3 Utváření pedagogických předpokladů, typologie učitelských osobností 4. Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy 4.1 Vyčovací činnosti učitele tělesné výchovy 4.2 Didaktické styly 4.3 Didaktické zásady 4.4 Vyučovací postupy 4.5 Vyučovací metody 4.6 Výchovné metody 4.7 Zásady při zatěžování mladého organismu 5. Organizační formy práce v tělesné výchovy 5.1 Organizační formy 5.2 Vyučovací hodina tělesné výchovy 5.3 Typologie vyučovací hodiny 5.4 Struktura vyučovací hodiny 5.5 Efektivita vyučovací hodiny 5.6 Speciální didaktické formy ve vyučovací hodině 6. Hodnocení ve školní tělesné výchově 6.1 Vymezení a charakteristika pojmu; hodnocení jako součást výchovně- vzdělávacího procesu v tělesné výchově 6.2 Metody a prostředky hodnocení 6.3 Principy hodnocení; klasifikace nebo slovní hodnocení 7. Podmínky vzdělávání a výchovy ve školní TV 7.1 Podmínky vzdělávání a výchovy ve škol. TV; institucionální podmínky 7.2 Sociální, personální a materiální podmínky 7.3 Právní podmínky 7.4 Bezpečnost ve školní tělesné výchově